
بازاريابي وابسته راهي عالي براي كسب درآمد از ترافيك وب و كسب درآمد اضافي است. اين يك جريان درآمد همه كاره است كه مي توانيد بدون توجه به صنعت يا جايگاه شما از آن استفاده كنيد. در اين راهنماي جامع براي بازاريابي وابسته، ما دقيقاً به شما نشان مي دهيم كه چگونه بازاريابي وابسته را شروع كنيد، تجارت بازاريابي وابسته خود را توسعه دهيد، و نكاتي را براي ارتقاء كسب و كار بازاريابي وابسته به سطح بعدي به اشتراك بگذاريد. احتمالاً شنيدهايد كه افرادي با گفتن جملهاي مانند «در حالي كه خواب هستيد پول درآوريد»، بازاريابي وابسته را تبليغ ميكنند. اگرچه اين يك امكان متمايز است، اما مفهوم به اين معني نيست كه خود تشكيلات بازاريابي هم قرار است شب با ما بخوابد و غير فعال باشد، اين داستان به اين معني است كه ما خودمان به استراحت مي رويم نه كارمان. بازاريابي وابسته يا مداوم يكي از بهترين راهها براي ايجاد درآمد غيرفعال (يا تقريباً غيرفعال) آنلاين است، اما اگر به درستي آن را دنبال نكنيد، اين اتفاق نميافتد. خوشبختانه، اين راهنماي بازاريابي شامل همه چيزهايي است كه براي استفاده از بازاريابي وابسته نياز داريد تا بتوانيد صبح با حساب بانكي بزرگتري از خواب بيدار شويد. بازاريابي وابسته چيست؟ بازاريابي وابسته فرآيند تبليغ و فروش محصولات يا خدمات يك شركت ديگر به ازاي پورسانت است. اين مفهوم به اندازه كافي ساده است، اما خود اين فرآيند مي تواند قطعات متحرك زيادي را شامل شود. با اين حال، اين نوع بازاريابي در هسته آن به سادگي به اين معني است كه شما چيزهاي ديگران را مي فروشيد و براي آن درآمد كسب مي كنيد. بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟ قبلاً اشاره كرديم كه بازاريابي وابسته يك مفهوم ساده است، اما چند شاخص مهم براي درك آن وجود دارد. در بازاريابي وابسته، فروشنده اي وجود دارد كه يك برنامه وابسته ايجاد مي كند و يك پيوند منحصر به فرد را در اختيار بازاريابان قرار مي دهد، سپس شركت هاي وابسته براي تبليغ محصولات فروشنده از آن استفاده مي كنند. پيوندها براي هر يك از بازارياب هاي وابسته منحصر به فرد هستند، بنابراين به راحتي مي توان رديابي كرد كه چه كسي فروش را انجام داده است. هنگامي كه شخصي روي پيوند وابسته كليك مي كند، يك كوكي در مرورگر او ذخيره مي شود. كوكي به فروشنده اجازه ميدهد بفهمد چه كسي محصول را فروخته است و به شركت وابسته اجازه ميدهد حتي اگر شخصي كه روي پيوند كليك ميكند تصميم بگيرد كه فوراً خريد نكند. كوكي ها تاريخ انقضا دارند، بنابراين براي دريافت اعتبار براي فروش، مصرف كننده بايد قبل از منقضي شدن كوكي اقدام به خريد كند. به عنوان مثال، فرض كنيد روي پيوند وابسته اي كه يك كوكي 30 روزه دارد، كليك كرده ايد، اما تصميم گرفته ايد كه محصول را خريداري نكنيد. چند روز بعد، به عقب برميگرديد و در نهايت يك خريد را تكميل ميكنيد. بازارياب وابسته براي خريد شما اعتبار دريافت مي كند زيرا اين اتفاق در بازه 30 روزه ذخيره كوكي رخ داده است.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۳۰:۵۸ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

به لطف رابط كاربري ساده و عملكردهاي قدرتمند آن، تعداد فزاينده اي از طراحان طراحي وب سايت و توسعه دهندگان طراحي وب سايت Adobe XD را به جاي Photoshop يا Sketch سنتي براي تكميل برنامه يا طراحي وب سايت خود انتخاب مي كنند. با اين حال، مانند يك شمشير دو لبه، به دليل سادگي، Adobe XD نيز تجسم دقيق ايدههاي خود يا حركت هموار به مرحله طراحي وب سايت بعدي را براي طراحان وب سايت و توسعه دهندگان طراحي وب سايت كمي سخت ميكند. به همين دليل است كه بسياري از كارشناسان از Adobe XD با افزونهها براي ساده سازي فرآيند طراحي وب سايت و توسعه وب سايت خود استفاده ميكنند. با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا ما 15 مورد از بهترين پلاگين هاي رايگان Adobe XD را براي طراحان وب سايت و توسعه دهندگان طراحي وب سايت انتخاب كرده ايم تا روند كار طراحي وب سايت محصول خود را سرعت بخشند. طراح رنگ - پالت هاي رنگي، سايه ها و ته رنگ ها را براي طرح خود ايجاد كنيد
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۴۷:۲۲ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

يك دهه جديد به معناي روندهاي جديد براي صنعت طراحي وب سايت است. با افزايش رقابت تقريباً در هر جايگاه در اينترنت، طراحان طراحي وب سايت موفق رابط كاربري و تجربه كاربري در حال تبديل شدن به پرسنل ضروري براي شركت ها هستند. از آنجا كه آنها مي توانند عادات كاربران را تغيير دهند، مي توانند بر نحوه مصرف فناوري توسط كاربران طراحي وب سايت تأثير بگذارند. تغييرات مورد انتظار براي UI/UX Design World طراحي وب سايت در سال 2020 بنابراين در دنياي طراحان طراحي وب سايت UX و UI چه اتفاقي ميافتد و چه تغييراتي در سال 2020 به جريان اصلي تبديل ميشوند؟ ما اين سوال را از آژانس هاي طراحي وب سايت برنده جايزه در سراسر جهان پرسيديم. بياييد به سراغ پاسخ ها برويم و ببينيم امسال چه چيزي را پيش بيني كرده اند. بستن خط بين طراحان و توسعه دهندگان وب سايت پيوندهاي نزديك تر بين UX، UI و كدهاي فرانت اند. ما شروع به ديدن ابزارها و سيستمهاي طراحي وب سايت بيشتر و بيشتري خواهيم كرد كه طراحان طراحي وب سايت را قادر ميسازد تا با ايدههاي خود در تلفنها و دستگاهها بدون نياز به زحمت تيم توسعه طراحي وب سايت تعامل كنند. بسياري از اين سيستم ها در حال حاضر وجود دارند، اما من انتظار دارم امسال تقويت شوند. طرح هاي سه بعدي به نظر مي رسد طرح ها و انيميشن هاي سه بعدي در طراحي وب سايت واقع گرايانه در حال افزايش هستند. با نرم افزار مدل سازي سه بعدي كه بسيار آسانتر و قدرتمندتر از هميشه در دسترس است، جلوههاي تيز و فوق واقعي شروع به رايج شدن در طراحي وب سايت خواهند كرد. فناوري آنلاين مانند WebGL مي تواند طرح ها و انيميشن هاي سه بعدي تعاملي ايجاد كند كه كاربر را درگير و شگفت زده كند و با معرفي شبكه هاي 5G، اين جلوه ها به زودي در حين حركت قابل مشاهده خواهند بود.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۴۲:۲۰ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

چه در حال افزايش استراتژي بازاريابي محتواي خود باشيد و چه بخواهيد حضور خود را در رسانه هاي اجتماعي تقويت كنيد، دو چيز وجود دارد كه بايد به آنها توجه كنيد: كيفيت و ثبات. با فرض اينكه در حال توليد محتواي با كيفيت هستيد، كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه به طور مداوم ايجاد كنيد. اينجاست كه داشتن يك تقويم محتوا به عنوان نقشه اي براي هدايت استراتژي و برنامه هاي انتشار، به شما كمك مي كند. اما به هر حال تقويم محتوا چيست؟ و دقيقاً چگونه به تلاشها و برنامه ريزي هاي بازاريابي محتوا يا رسانههاي اجتماعي شما كمك ميكند؟ مهمتر از آن، چگونه مي توانيد تقويم محتواي خود را بسازيد؟ اينها سوالاتي است كه در اين پست به آنها مي پردازيم. براي يافتن همه چيز در مورد تقويم محتوا و نحوه استفاده از آنها به سود خود، ادامه مطلب را بخوانيد. تقويم محتوايي چيست؟ تقويم محتوا دقيقاً همان چيزي است كه نام آن نشان مي دهد. برنامه اي است كه مشخص مي كند چه محتوايي را كي منتشر مي كنيد. اين تقويم كه معمولاً مانند يك تقويم معمولي يا صفحه گسترده قالب بندي شده است، به شما كمك مي كند تا نحوه توزيع محتوا را در يك بازه زماني خاص تجسم كنيد. به اين ترتيب، اين يك راه عالي براي برنامه ريزي فعاليت محتواي خود است زيرا مي توانيد به راحتي تنظيمات را مطابق با اهداف خود انجام دهيد. اگرچه مشخصات ممكن است از تقويمي به تقويم ديگر متفاوت باشد، اما در نهايت مي تواند شامل جزئياتي مانند ليست زير باشد: موضوع محتوا دسته بندي محتوا تاريخ و زمان برنامه ريزي شده انتشار وضعيت پويش كانال انتشارات پيوندهايي كه بايد در پست اضافه شوند
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۳۸:۳۲ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

رويدادهاي طراحي وب سايت اينجا براي جمع آوري اطلاعات در مورد آخرين روندها و نوآوري ها هستند. سخنرانان معتبر مي توانند ديدگاه شما را براي مشكلات خاص تغيير دهند. مزيت ديگر اين كنفرانس ها ملاقات با متخصصان همفكر است كه مي تواند مادام العمر براي شما مفيد باشد. بنابراين، قبل از غواصي در بهترين رويدادهاي طراحي وب سايت، اجازه دهيد به طور خلاصه به نحوه ايجاد طراحي وب سايت نگاه كنيم. چگونه بهترين رويدادهاي طراحي وب سايت را انتخاب مي كنيم؟ ما قبل از فهرست كردن اين رويدادها در اين صفحه، عوامل مختلفي را بررسي كرديم. اول از همه، ما ميخواهيم مطمئن باشيم كه سال گذشته نحوه برگزاري كنفرانسها را بررسي كرديم. سپس، البته در حال بررسي سخنرانان هستيم. چه كساني آنجا خواهند بود و موضوع سخنراني آنها چيست. در نهايت، ما به دنبال موارد اضافي هستيم، مانند فرصت هاي شبكه و چيزهايي كه آنها بيشتر به شركت كنندگان خود ارائه مي دهند و سعي كرديم مطمئن باشيم كه اكثر خوانندگان مي توانند يك رويداد طراحي وب سايت نزديك به خود را در اين ليست بيابند.
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۲۲:۴۱ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

صفحه فرود طراحي وب سايت شما به نوعي شبيه «سلام» شما به جهان است. اين همان چيزي است كه مشتريان بالقوه شما ابتدا خواهند ديد. شما بايد از رايج ترين اشتباهات صفحه فرود طراحي وب سايت آگاه باشيد. وقتي در كمپين هاي تبليغاتي گوگل سرمايه گذاري كرده ايد و با موفقيت افراد را به طراحي وب سايت خود جذب كرده ايد، نمي خواهيد بلافاصله آنها را به دليل صفحه فرود ضعيف طراحي وب سايت از دست بدهيد. خوب است بدانيد كه صفحه فرود طراحي وب سايت شما به همان اندازه مهم است، نه بيشتراز هر صفحه ديگري در طراحي وب سايت شما. اگر تبديلهايي را كه ميخواهيد مشاهده نميكنيد يا نرخ پرش شما خيلي بالا است، ممكن است يكي از اين اشتباهات رايج صفحه فرود طراحي وب سايت را مرتكب شويد. 1. نسل سرب ضعيف در طراحي وب سايت توليد سرنخ عمل مجذوب كردن مخاطبان و تشويق آنها براي شروع تماس يا خريد است. اغلب، آنچه باعث ايجاد سرنخ مي شود، تركيب هدرهاي پررنگ، قطعات جالب اطلاعات، و فراخوان براي اقدام، از جمله موارد ديگر است كه باعث ايجاد علاقه در بازديدكنندگان طراحي وب سايت شما مي شود. يك اشتباه رايج زماني است كه اطلاعات يا پنجره هاي بازشو بيش از حد به يكباره فعال مي شوند، كه مي تواند براي بازديدكننده طراحي وب سايت بسيار طاقت فرسا باشد. علاوه بر اين، عناصر زياد نيز مي تواند باعث كند شدن سرعت طراحي وب سايت شما و در نتيجه نااميد شدن مشتري شود. زماني كه شاهد تبديل سرنخ هاي خود به مشتريان باشيد، صرف زمان براي بازاريابي توليد سرنخ ارزش آن را خواهد داشت. اما اگر اجزاي صفحه فرود طراحي وب سايت شما به خوبي با هم كار نكنند، دستيابي به اين امر مي تواند دشوار باشد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۳۷:۵۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

توسعه طراحي وب سايت در حال حاضر ضروري تر از آنچه فكر مي كنيد است. علاوه بر اين، هر نقطه از كسب و كارها در پلتفرم هاي آنلاين، از طراحي وب سايت ها گرفته تا برنامه ها را تحت تأثير قرار مي دهد. يك فرد تجاري بايد روي توسعه طراحي وب سايت عالي براي بازديدكنندگان تمركز كند. دليل آن اين است كه فقط شامل فرآيند فني طراحي وب سايت نمي شود، بلكه بر ظاهر و ويژگي هاي طراحي وب سايت نيز تأثير مي گذارد. از سوي ديگر، محدود طراحي وب سايت نيست. همچنين ممكن است بخواهيد يك برنامه براي شركت خود توسعه دهيد. همه اينها شما را به يادگيري اصول توسعه طراحي وب سايت هدايت مي كند. در غير اين صورت، اگر مبتدي نيستيد، مي توانيد دانش خود را در مورد CSS، HTML يا ساير موارد ضروري براي توسعه طراحي وب سايت بهبود بخشيد. مردم مي خواهند خدمات و محصولات خود را از طريق پلتفرم هاي آنلاين خود، در اينترنت ارائه دهند. براي اينكه مشتريانتان بتوانند لزوم خريد يا استفاده از محصولات شما را درك كنند، بايد از بسياري جهات حضور طراحي وب سايت خود را واجد شرايط تر از رقباي خود كنيد. تعريف و الزامات توسعه طراحي وب سايت به عبارت ساده، توسعه طراحي وب سايت فرآيند توسعه يك صفحه ثابت متن ساده براي برنامه هاي كاربردي پيچيده مبتني بر طراحي وب سايت ، مشاغل الكترونيكي و خدمات شبكه هاي اجتماعي است. در حالي كه تنها يك فرد مي تواند توسعه دهنده طراحي وب سايت مشاغل كوچك باشد، يك تيم توسعه طراحي وب سايت همچنين مي تواند متشكل از صدها توسعه دهنده طراحي وب سايت در يك سازمان بزرگ باشد. اگر كسب و كار خود را اداره مي كنيد يا مي خواهيد در يكي از تيم هاي توسعه طراحي وب سايت شغلي داشته باشيد، بايد حداقل در يك يا دو دوره از دوره هاي توسعه طراحي وب سايت آنلاين زير شركت كنيد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۲۲:۳۶ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

انتظارات مردم براي تجارب آنلاين پاسخگو و در دسترس، تا حدي ناشي از سرعت اينترنت سريعتر و گوشي هاي هوشمند قدرتمندتر بوده است. در نتيجه، طراحي وب سايتها اكنون بسياري از كارهاي سنگين را به دستگاه تخليه ميكنند. از آنجايي كه دستگاه هاي ما بيشتر كار را انجام مي دهند، ديگر لازم نيست منتظر بمانيم تا وب سرور اطلاعات را پردازش كند و نتيجه را بازگرداند. در عوض، دستگاه هاي ما در حال پردازش داده ها و ارسال نتيجه به سرور هستند. اين تغيير نقش باعث مي شود كه تجربه بسيار سريعتر احساس شود. طراحي وب سايت هاي نامتقارن اكثر طراحي وب سايتها از يك طرحبندي شبكهاي دقيق پيروي ميكنند، زيرا ساختار صفحه به طور طبيعي به اين شكل است. روند رو به رشدي براي رهايي از شبكه و استفاده از طراحي وب سايت نامتقارن براي برجسته شدن وجود دارد. هنگام قرار دادن يك طرح طراحي وب سايت نامتقارن، بايد محتوا را با دقت برنامه ريزي كنيد. اكثر مردم محتوايي را ترجيح مي دهند كه منظم و آسان باشد. به عبارت ديگر، اگر محتواي زيادي داريد، استفاده از طراحي وب سايت نامتقارن مي تواند منجر به جريان آشفته محتوا شود. كمتر، بيشتر است طراحي وب سايت متريال از زماني كه گوگل براي اولين بار آن را چندين سال پيش معرفي كرد و زماني كه اپل از طراحي وب سايت اسكيومورفيك دور شد، وجود داشته است. وقتي صحبت از طراحي وب سايت مي شود، محتوا هميشه پادشاه بوده است. اكنون به لطف طراحي وب سايت متريال، حواسپرتي كمتر و تمركز بيشتري روي محتوا از منظر طراحي وب سايت وجود دارد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۱۵:۴۱ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

در دنياي توسعه طراحي وب سايت و اپليكيشن، ما اغلب با اصطلاحات UX و UI در يك جمله مواجه مي شويم. اغلب، حرفه اي ها ناخواسته ما را با برچسب زدن به عنوان طراح UX و UI گيج مي كنند. اين مقاله به شما كمك مي كند تا تفاوت هاي طراحي UX و UI را بياموزيد. با اين وجود، اين دو اصطلاح را نمي توان به جاي هم استفاده كرد، به خصوص كه يكي ديگر را در بر مي گيرد. يعني طراحي رابط كاربري (UI ) بخشي از طراحي تجربه كاربر (UX) است. و هر دو در طراحي محصول به يك اندازه مهم هستند. بنابراين براي ايجاد يك محصول قابل فروش و آسان در طراحي وب سايت براي استفاده، بايد روي UX و همچنين UI كار كرد. حالا بياييد كمي عميق تر به آب گل آلود تجربه كاربر و طراحي رابط كاربري در طراحي وب سايت شيرجه بزنيم. به هر حال طراحي UX چيست؟ طراحي تجربه كاربريUX)) يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه مجموعه اي از رشته ها را در بر مي گيرد. اينها شامل تعامل انسان و رايانه، قابليت استفاده، طراحي بصري، معماري اطلاعات و طراحي وب سايت تعامل است. با توجه به مجله آكسفورد "تعامل با كامپيوتر"، طراحي UX در كسب و كار همه چيز در مورد بهبود وفاداري و رضايت مشتري از طريق سهولت استفاده در طراحي وب سايت، سودمندي و لذت از تعامل با يك محصول خاص است. اساساً، طراحي UX تماماً در مورد فرآيند ايجاد محصولات آسان براي استفاده و مفيد است كه كاربران عاشق تعامل با آنها خواهند بود. با افزايش تجربه كاربري محصولات خود، كاربران مي توانند ارزشي را در آنچه شما در طراحي وب سايت ارائه مي دهيد بيابند. همانطور كه گفته شد، هيچ توضيح جامعي در مورد طراحي وب سايت تجربه كاربري نيست. اما در اينجا يك نظر متخصص هست
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۱۸:۳۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

طراحي وب سايت مجدد آسان نيست و فرآيندي پيچيده است. دلايل زيادي وجود دارد كه ممكن است براي انجام طراحي وب سايت مجدد در نظر داشته باشيد: اگر مي خواهيد ترافيك بيشتري را به يك طراحي وب سايت جذب كنيد و سرنخ هاي بيشتري ايجاد كنيد، مطالب را برجسته كنيد يا اهداف خود را براي راه حل ها تغيير دهيد، ممكن است طراحي وب سايت مجدد را در نظر بگيريد. يك طرح پروژه طراحي وب سايت مجدد به خوبي سازماندهي شده شما را از اين كار دلهره آور نجات مي دهد. طبق دانشگاه استندفورد، 75 درصد از مردم اعتبار يك كسب و كار را بر اساس طراحي وب سايت آن قضاوت مي كنند. يك طرح پروژه طراحي وب سايت مجدد كامل كليدي است كه شما و مشتريانتان را به موفقيت مي رساند. ناوبري دشوار يا طراحي هاي غيرعملي طراحي وب سايت مي تواند بر رتبه جستجوي مشتري شما تأثير منفي بگذارد. شما بايد طراحي وب سايت قديمي را پشت سر بگذاريد و به دنبال راه هايي براي ايجاد بهترين برند معتبر با يك تجربه جذاب و آسان براي مرورگرها باشيد. شايد طراحي وب سايت مشتري شما عملكرد يا انعطاف كافي براي مطابقت با استانداردهاي طراحي وب سايت امروزي نداشته باشد. اگر طراحي وب سايت مشتري شما بيش از 4 سال قدمت دارد، بايد طراحي مجدد طراحي وب سايت با جديدترين فناوري را در نظر گرفت تا آن را به روز نگه دارد. علاوه بر اين، به زمان و پول بستگي دارد. به خاطر داشته باشيد، طراحي مجدد طراحي وب سايت به معناي برندسازي مجدد نيست. طرح پروژه طراحي وب سايت مجدد شامل موارد زيادي است. به عنوان يك مدير پروژه، مهم است كه چيزي را از دست ندهيد. اگر مي خواهيد اين پروژه موفق باشد، بايد برنامه ريزي خود را از قبل انجام دهيد. تنظيم پارامترها براي اين پروژه و تعريف نتايج مطلوب قدم بعدي شما خواهد بود. اين راهنما به شما كمك مي كند تا يك طرح پروژه طراحي وب سايت مجدد عالي براي مشتري خود بسازيد:
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۰۷:۲۷ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)