
اولين تصميم مهمي كه هنگام شروع يك پروژه طراحي وب سايت بايد بگيريد اين است كه يك فريلنسر استخدام كنيد يا يك آژانس طراحي وب سايت. انتخاب صحيح يك تصميم ساده نيست. با اين حال، چند چيز وجود دارد كه مي توانيد براي رسيدن به راه حلي كه به بهترين وجه با نيازها و اهداف شما مطابقت دارد، ارزيابي كنيد. شكي نيست كه چه تصميم بگيريد كه با يك فريلنسر يا يك آژانس طراحي وب سايت برويد، ممكن است افراد بسيار ماهري پيدا كنيد كه مي توانند محصولات خوش ساخت را ارائه دهند. با اين وجود، اندازه و هدف پروژه طراحي وب سايت شما، از جمله مدت زماني كه مي خواهيد به آن اختصاص دهيد، همه عوامل ارزشمندي هستند كه در انتخاب درست نقش دارند. بنابراين، اجازه دهيد مزايا و معايب استخدام يك فريلنسر يا آژانس طراحي وب سايت را در نظر بگيريم. فريلنسر در مقابل آژانس طراحي وب سايت: رويكرد پروژه طراحي وب سايت هر پروژه طراحي وب سايت موفق با گذاشتن يك پايه محكم شروع مي شود. انتظارات شما از محصول نهايي بايد از همان ابتدا به وضوح مشخص شود. در اين صورت، پروژه طراحي وب سايت مي تواند به طور موثر در جهت درست و با سرعت كامل پيشرفت كند و از نااميدي و اتلاف بي مورد زمان و هزينه جلوگيري كنيد. با اين حال، تعيين نحوه عملكرد يك محصول طراحي وب سايت براي دستيابي به هدف نهايي شما ممكن است براي بسياري چالش برانگيز باشد و روشي كه يك آژانس طراحي وب سايت يا يك فريلنسر از شما در اين مرحله پشتيباني مي كند متفاوت است. به عنوان مثال، QPSoftware از فرآيند مدل اصلي براي انجام پروژه هاي طراحي وب سايت استفاده مي كند. فرآيند مدل اصلي شامل تجزيه و تحليل مدل كسب و كار شما، اهداف اصلي شما و تحولات احتمالي آينده شما است. اين امر مستلزم طوفان فكري قابل توجهي توسط تيمي از متخصصان طراحي وب سايت است كه مشخص كنند چه نوع محصولي به بهترين وجه به كسب و كار شما خدمت مي كند و به نتايج پيش بيني شده مي رسد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۴۶:۵۵ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

طراحي وب سايت به تازگي به يكي از مهمترين جنبه هاي هر كسب و كاري در سراسر جهان تبديل شده است. اكثر كارفرمايان و مديران استخدام هنگام تصميم گيري در مورد استخدام يك طراح وب سايت به دنبال درك خوبي از UI و UX هستند. افراد بيشتري به دنبال يادگيري نحوه عملكرد UI/UX، نحوه تسلط بر HTML يا استفاده از ساير ابزارهاي طراحي وب سايت هستند. دليل اين تقاضا البته به موازات افزايش تعداد مشاغلي است كه به اين مهارت هاي طراحي وب سايت نياز دارند. اگر تصميم به ثبت نام در دوره هاي طراحي وب سايت داريد، ممكن است ياد بگيريد كه چگونه از بهترين ابزار طراحي وب سايت استفاده كنيد. از آنجايي كه تقاضا به سرعت در حال افزايش است، ممكن است دورههاي طراحي وب سايت واكنش گراي زيادي را به صورت آنلاين و آفلاين پيدا كنيد. در حالي كه برخي از آنها توسط طراحان طراحي وب سايت بسيار حرفه اي ارائه مي شوند، برخي از آنها ممكن است صرفاً اتلاف وقت و پول باشند. براي جلوگيري از آن، ما تحقيقات زيادي انجام دادهايم و بهترين 11 دوره طراحي وب سايت را كه ميتوانيد در آن شركت كنيد و به عنوان طراحي وب سايت با مهارت بالا فارغالتحصيل شويد، پيدا كردهايم. هر كدام از آنها يك دوره بسيار حرفه اي هستند و اگر شما يك بازارياب يا طراح وب سايت هستيد كه به دنبال يكي براي بهبود خود هستيد، ممكن است پس از نگاهي به آنها تصميم بگيريد. در اينجا 11 تا از بهترين دوره طراحي وب سايت در سال 2021 آورده شده است. 11 دوره برتر طراحي وب سايت از بهترين ارائه دهندگان دوره
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۱۵:۰۲ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

براي همه چيز اولين بار وجود دارد - و بالاخره زمان اولين پروژه طراحي وب سايت شما فرا رسيده است! در حالي كه اجراي اولين كنسرت شما به خودي خود موفقيت بزرگي است، راضي نگه داشتن اولين مشتري شما مستلزم مجموعه اي كاملا متفاوت از مهارت ها است. شما فقط يك طراح طراحي وب سايت نيستيد - شما يك مدير پروژه هستيد، و ارائه يك تجربه عالي از خدمات مشتري براي برنده شدن در تجارت تكراري مشتريانتان ضروري است، بنابراين بايد از همان روز اول هدف خود را براي طراحي وب سايت داشته باشيد. اما از كجا بايد طراحي وب سايت را شروع كرد؟ ممكن است مديريت پروژه را در مدرسه ياد نگرفته باشيد، بنابراين مايليم چند نكته را ارائه دهيم. اينفوگرافيك زير هر مرحله از فرآيند طراحي وب سايت را از ابتدا تا انتها نشان مي دهد. اولين مرحله يك پروژه طراحي وب سايت، يادگيري خواسته هاي مشتري است: اهداف كلي او، هدف طراحي وب سايت، مخاطبان او، ويژگي هاي مورد نياز او. به ياد داشته باشيد، اين پروژه طراحي وب سايت اوست، نه شما. شما اينجا هستيد تا ديدگاه او را زنده كنيد - و اميدواريم كه بينش هاي خلاقانه اي ارائه دهيد كه طراحي وب سايت را حتي بهتر از آنچه او تصور مي كرد، مي كند. شما بايد اهداف مشتري خود را از قبل بشناسيد، زيرا به اين ترتيب بودجه را تعيين خواهيد كرد. بعد، بودجه و جدول زماني را در يك توافق نامه كتبي مشخص كنيد. اين توافقنامه، مشتري شما را در كنار قرارداد نگه مي دارد، اما شما را نيز مسئول مي داند. بنابراين شما انتظارات را از قبل تعيين كرده ايد - عالي! حالا بايد كمي تحقيق كنيد. بخشي از كار شما تعيين بهترين تجربه كاربري ممكن براي طراحي وب سايت است و اين معمولاً به معناي ايجاد پرسوناي كاربر براي تعيين چگونگي برآورده كردن نيازهاي كاربران در طراحي وب سايت هدف است. هر طراحي وب سايت عالي هدفي را دنبال مي كند و آن هدف را تا حد ممكن تسهيل مي كند، بنابراين اين چيزي است كه شما مي خواهيد ارائه دهيد! حداقل، ما فكر مي كنيم كه شما اين كار را مي كنيد. چارچوبي كه از اين همه تحقيق و برنامه ريزي حاصل مي شود كمك مي كند تا برنامه هاي خود را براي مشتري خود روشن كنيد. مديريت بازخورد وايرفريم مشتري شما مي تواند چالش برانگيز باشد، اما در اينجا يك قانون سرانگشتي وجود دارد: اگر او پيشنهادي ارائه مي دهد كه فكر مي كنيد به زيبايي يا عملكرد طراحي وب سايت آسيب مي رساند، به شيوه اي مودبانه و حرفه اي عقب نشيني كنيد – در نهايت، مشتري اينطور نيست. او فقط براي مهارت هاي شما هزينه مي كند، بلكه براي آموزش و تخصص شما هزينه مي كند. اما در نهايت، اين طراحي وب سايت اوست، نه مال شما. نظرات حرفه اي خود را با خواسته هاي مشتري خود متعادل كنيد و بدون آسيب از اين مرحله عبور خواهيد كرد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۲۷:۱۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

به قول خود طراح تحسين شده ميلتون گليزر، «سه پاسخ به يك قطعه طراحي وب سايت وجود دارد: بله، نه و عجب! عجب كسي است كه بايد هدفش را گرفت.» اين مقاله به طراحان طراحي وب سايت كمك مي كند تا بيشتر WOWبشنوند. با به روز نگه داشتن آنها با آخرين گرايش هاي طراحي گرافيك. با توجه به مزيت هاي بصري نسبت به متون، طراحي هاي گرافيكي طراحي وب سايت و لوگو هميشه جنبه هاي مهمي براي هر برند موفقي براي برقراري ارتباط با مخاطبان خود بوده است. با اين حال، در دنيايي كه ما در آن زندگي مي كنيم، مردم انتظار تغيير، نوآوري و خلاقيت را در آنچه مي بينند دارند. از اين رو، اين يك كار چالش برانگيز براي طراحان طراحي وب سايت است كه خارج از چارچوب فكر كنند و گرافيك ها را به شيوه اي شگفت انگيز ارائه دهند كه يك عامل WOW در بين مخاطبان ايجاد كند. مردم ديگر نميخواهند گرافيكهاي پيش پا افتاده، تصادفي يا بدون سرنخ را ببينند. آنها مايلند با گرافيك ها، آرم ها و تصاويري كه به طور موثر با آنها ارتباط برقرار مي كنند، ارتباط برقرار كنند. در اينجا برخي از گرايش هاي طراحي گرافيك طراحي وب سايت براي سال 2020 آورده شده است كه مطمئناً عامل "واي" را در بين مخاطبان ايجاد مي كند: طرحبنديهاي غيرآشنا تقاضا در طراحي وب سايت را افزايش خواهند داد سادگي كليد محبوبيت طراحي وب سايت خواهد بود تغيير رنگ ها و گراديان هاي قابل توجه به جريان اصلي در طراحي وب سايت تبديل خواهند شد روند واضح: جلوه هاي كيهاني و سايه هاي آبي در طراحي وب سايت فلزات بر طرح ها تسلط خواهند داشت بازگشت به حالت گذشته نگر: دو آهنگ پررنگ در طراحي وب سايت اصالت طراحي وب سايت همچنان برنده است: متون ترسيم شده با دست محبوبيت خود را حفظ مي كنند Life in Technicolour: فونت هاي رنگي در طراحي وب سايت در همه جا هستند رشد عظيم گيف ها و فيلم هاي سينمايي در طراحي وب سايت عشق به نوستالژي: موضوعي تكراري در سال 2020
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۳۶:۰۸ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

براي همه چيز اولين بار وجود دارد - و بالاخره زمان اولين پروژه طراحي وب سايت شما فرا رسيده است! در حالي كه اجراي اولين كنسرت شما به خودي خود موفقيت بزرگي است، راضي نگه داشتن اولين مشتري شما مستلزم مجموعه اي كاملا متفاوت از مهارت ها است. شما فقط يك طراح طراحي وب سايت نيستيد - شما يك مدير پروژه هستيد، و ارائه يك تجربه عالي از خدمات مشتري براي برنده شدن در تجارت تكراري مشتريانتان ضروري است، بنابراين بايد از همان روز اول هدف خود را براي طراحي وب سايت داشته باشيد. اما از كجا بايد طراحي وب سايت را شروع كرد؟ ممكن است مديريت پروژه را در مدرسه ياد نگرفته باشيد، بنابراين مايليم چند نكته را ارائه دهيم. اينفوگرافيك زير هر مرحله از فرآيند طراحي وب سايت را از ابتدا تا انتها نشان مي دهد. اولين مرحله يك پروژه طراحي وب سايت، يادگيري خواسته هاي مشتري است: اهداف كلي او، هدف طراحي وب سايت، مخاطبان او، ويژگي هاي مورد نياز او. به ياد داشته باشيد، اين پروژه طراحي وب سايت اوست، نه شما. شما اينجا هستيد تا ديدگاه او را زنده كنيد - و اميدواريم كه بينش هاي خلاقانه اي ارائه دهيد كه طراحي وب سايت را حتي بهتر از آنچه او تصور مي كرد، مي كند. شما بايد اهداف مشتري خود را از قبل بشناسيد، زيرا به اين ترتيب بودجه را تعيين خواهيد كرد. بعد، بودجه و جدول زماني را در يك توافق نامه كتبي مشخص كنيد. اين توافقنامه، مشتري شما را در كنار قرارداد نگه مي دارد، اما شما را نيز مسئول مي داند. بنابراين شما انتظارات را از قبل تعيين كرده ايد - عالي! حالا بايد كمي تحقيق كنيد. بخشي از كار شما تعيين بهترين تجربه كاربري ممكن براي طراحي وب سايت است و اين معمولاً به معناي ايجاد پرسوناي كاربر براي تعيين چگونگي برآورده كردن نيازهاي كاربران در طراحي وب سايت هدف است. هر طراحي وب سايت عالي هدفي را دنبال مي كند و آن هدف را تا حد ممكن تسهيل مي كند، بنابراين اين چيزي است كه شما مي خواهيد ارائه دهيد! حداقل، ما فكر مي كنيم كه شما اين كار را مي كنيد. چارچوبي كه از اين همه تحقيق و برنامه ريزي حاصل مي شود كمك مي كند تا برنامه هاي خود را براي مشتري خود روشن كنيد. مديريت بازخورد وايرفريم مشتري شما مي تواند چالش برانگيز باشد، اما در اينجا يك قانون سرانگشتي وجود دارد: اگر او پيشنهادي ارائه مي دهد كه فكر مي كنيد به زيبايي يا عملكرد طراحي وب سايت آسيب مي رساند، به شيوه اي مودبانه و حرفه اي عقب نشيني كنيد – در نهايت، مشتري اينطور نيست. او فقط براي مهارت هاي شما هزينه مي كند، بلكه براي آموزش و تخصص شما هزينه مي كند. اما در نهايت، اين طراحي وب سايت اوست، نه مال شما. نظرات حرفه اي خود را با خواسته هاي مشتري خود متعادل كنيد و بدون آسيب از اين مرحله عبور خواهيد كرد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۵۶:۱۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

به عنوان يك فكر بعدي تلقي مي شود اما در اولويت است، شما آن را لوگو مي ناميد و ما آن را «هويت برند شما» مي ناميم. هر روز با هزاران لوگو مواجه مي شويد، اما چند تا از آنها را به خاطر داريد؟ به سختي، 5. به اين دليل كه بقيه لوگوها فاكتور wow را ندارند يا آنقدر به هم ريخته هستند كه توسط نورون هاي شما به خاطر سپرده نمي شوند. به خواندن ادامه دهيد و شايد بتوانيد براي ايجاد ايده هاي لوگوي جديد الهام بگيريد. سه پاسخ به يك قطعه طراحي وجود دارد: بله، نه، و WOW!. Wow آني است كه بايد هدفش را گرفت. ميلتون گليزر هدف از طراحي لوگو در طراحي وب سايت عالي القاي احساس خلاقيت، تخيل، زيبايي و شوخ طبعي فوق العاده است. همه اين عوامل در كنار هم قرار مي گيرند تا حس درخشندگي را ايجاد كنند. آنها به شركت ها كمك مي كنند تا نام تجاري خود را به خوبي در ذهن كاربران خود ثبت كنند و در نهايت آنها را به ياد ماندني كنند. آيا مي دانيد كه برندها با طراحي لوگوي رنگي در طراحي وب سايت شاهد افزايش 80 درصدي شناخت برند بوده اند؟ با اين حال، طراحي لوگوي خلاقانه در طراحي وب سايت و درخشان چندان ساده نيست. تحقيقات و زمان زيادي وجود دارد كه بايد صرف شود، صدها پيش نويس بايد تهيه شود. علاوه بر اين، درك اين نكته نيز مهم است كه در حالي كه يك لوگو در طراحي وب سايت از نظر جذب كاربران مناسب وزن زيادي دارد، اين نيز درست است كه در سالهاي آينده، هم طراحي لوگو در طراحي وب سايت و هم برندسازي تغيير گستردهاي را در روند تجربه خواهند كرد. چرا؟ خب، اين ساده است. از زماني كه در سال 2016 وبگردي موبايل در طراحي وب سايت در صدر جستجوهاي دسكتاپ قرار گرفت، دنياي ديجيتال ماركتينگ چرخشي 360 درجه را تجربه كرد. امروزه، شركتها اولويت دارند كه چيزهاي زيبا و بينهايت خلاقانه در صفحه نمايشهاي كوچك تر بنظر برسند و فوراً كاربران را مجذوب خود كنند. طراحان طراحي وب سايت اكنون در جستجوي مداوم هستند تا روندهاي طراحي لوگوي ساده در طراحي وب سايت را پياده سازي كنند، و همه چيز را به شكلي باشكوه براي تناسب با چشم انداز ديجيتال فعلي هماهنگ كنند. اين طراحان طراحي وب سايت از بسياري از نوآوريهاي فناوري در استراتوسفر ديجيتال نهايت استفاده را ميبرند و خود و برندهايي را كه براي آنها طراحي ميكنند به آينده سوق ميدهند. با توجه به اين موضوع، در زير به برخي از روندهاي طراحي لوگوي طراحي وب سايت باورنكردني اشاره شده است كه مي توانيد از آنها الهام بگيريد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۱۷:۱۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

ارائه ايده هاي جديد طراحي وب سايت به مشتريان در سال 2019 با راه اندازي Mockup Page كمي آسان تر شد. اين پلت فرم SaaS آژانس هاي ديجيتال طراحي وب سايت را قادر مي سازد تا به سرعت ايده هاي جديد طراحي وب سايت را به مشتريان كاوش و ارائه كنند. اين سناريو را تصور كنيد: شما در حال ملاقات با مشتري هستيد و طراحي وب سايت او را در مرورگر باز مي كنيد. با هم صفحه طراحي وب سايت را به سمت بالا و پايين حركت ميدهيد و ايدههاي مختلف را بررسي و بحث ميكنيد. اين ايدهها را در يك صفحه طراحي وب سايت براي جلسه تيمي بعداً ثبت ميكنيد. حالا يك جنبه را تغيير مي دهيم. هنگامي كه طراحي وب سايت آنها را باز كرديد، يك برگه جديد باز كنيد و به صفحه Mockup طراحي وب سايت وارد شويد. آدرس صفحه طراحي وب سايت را در آنجا وارد كنيد. صفحه طراحي وب سايت را در پنجره مرورگر بارگيري مي كند اما اكنون قابل ويرايش است و مي توانيد محتوا را تغيير دهيد. اكنون در كنار هم صفحه طراحي وب سايت فعلي و يك كپي قابل ويرايش را داريد كه مي توانيد در لحظه تغيير دهيد. Ramp Up The Engagement اين سطح جديدي از تعامل براي مشتري است. آنها نه تنها ميتوانند ايدههاي خود را مطرح كنند، بلكه حتي ميتوانند تغييراتي در ماكت ايجاد كنند. اين يك راه قدرتمند براي تقويت رابطه است. اما ما بيشتر از اين كار مي كنيم. ما همچنين در حال كاهش شانس افرادي هستيم كه پس از بحث درباره يك ايده متفاوت تصور كنند، كه ممكن است اتفاق بيفتد. مشاهده شكل گرفتن يك ايده در ماكت، نشانه روشني از اينكه پس از انتشار چگونه به نظر مي رسد، ارائه مي دهد. و به تعبير يك جمله عالي ... "آنچه در صفحه موكاپ طراحي وب سايت اتفاق مي افتد در صفحه موكاپ طراحي وب سايت باقي مي ماند". هيچ چيزي در Mockup Page ايجاد شده روي طراحي وب سايت زنده تأثير نمي گذارد. ماكت ها با هم در يك CDN جداگانه ميزباني مي شوند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۱۷:۵۴ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

يافتن و اجراي راهحلهاي جديد ميتواند مانند زمان و منابع ترسناكي باشد. تفكر طراحي وب سايت به عنوان يك راه حل براي اين چالش ظاهر شده است و در چند سال اخير به عنوان رويكردي براي حل مشكلات كسب و كار بسيار محبوب شده است. تفكر طراحي وب سايت بازاريابان را تشويق مي كند تا در رويكرد خود براي برقراري ارتباط با مشتريان همدلانه تر عمل كنند. تجربه عالي مشتري تاثير زيادي بر ترجيح برند، وفاداري و نرخ فروش يك شركت دارد. راز موفقيت در استراتژي بازاريابي شما، توسعه برنامه هاي تعامل و تجارب برند است كه مصرف كننده محور هستند. اينجاست كه تفكر طراحي وب سايت وارد عمل مي شود. تفكر طراحي وب سايت چيست؟ به طور كلي، تفكر طراحي وب سايت يك روش طراحي است كه براي حل مشكلات مربوط به انسان استفاده مي شود. برخلاف آنچه شما فكر ميكنيد، هدف از اين نيست كه يك برند يا محصول را در نظر مخاطبان شيك جلوه دهيد. در عوض، اين يك رويكرد سيستماتيك براي حل مسئله است كه به بازاريابان اجازه مي دهد تا ايده هاي جديد و هيجان انگيزي را ارائه دهند كه با مشتريان صحبت مي كند. تفكر طراحي وب سايت فراتر از مدلهاي تجاري سنتي است و بر همدلي مشتري و آزمايشهاي دنياي واقعي تمركز ميكند. تفكر طراحي وب سايت به بازاريابان قدرت ميدهد تا استراتژيهاي بازاريابي باكيفيتي توليد كنند كه با ارائه محتواي مناسب در مقابل ديدگان مناسب، موفق خواهند بود. بنابراين، چه در حال بازاريابي براي يك كسبوكار محلي يا خدمات خاص هستيد، مهم است كه ايدههايي را كاوش كرده و ايجاد كنيد كه نيازها و خواستههاي مصرفكنندگان را بهتر برآورده كند. مراحل تفكر طراحي وب سايت مانند هر روش ديگري، تفكر طراحي وب سايت بايد مراحل يا مراحل خاصي را دنبال كند كه به پروژه نوآورانه ايجاد شده توسط طراحان طراحي وب سايت كمك مي كند. با اين حال، اين مراحل نبايد به عنوان يك فرآيند گام به گام درك شوند زيرا اغلب ممكن است به صورت موازي رخ دهند يا نياز به تكرار داشته باشند. بياييد نگاهي دقيق تر به پنج مرحله اي كه طراحان طراحي وب سايت بايد دنبال كنند بياندازيم: در موقعيت هاي مختلف با مشتريان همدلي كنيد با تعريف مشكلات اصلي به يك ذهنيت حل مسئله نزديك شويد با ايجاد راه حل هاي بهتر براي مشكلات موجود، ايده پردازي كنيد تجربيات كاربر ايده آل را از ديدگاه مشتريان تصور كنيد و نمونه هاي اوليه محصول را ايجاد كنيد محصول كامل را تست كنيد تا مشكل احتمالي را رد كنيد
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۴۳:۵۴ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

يافتن و اجراي راهحلهاي جديد ميتواند مانند زمان و منابع ترسناكي باشد. تفكر طراحي وب سايت به عنوان يك راه حل براي اين چالش ظاهر شده است و در چند سال اخير به عنوان رويكردي براي حل مشكلات كسب و كار بسيار محبوب شده است. تفكر طراحي وب سايت بازاريابان را تشويق مي كند تا در رويكرد خود براي برقراري ارتباط با مشتريان همدلانه تر عمل كنند. تجربه عالي مشتري تاثير زيادي بر ترجيح برند، وفاداري و نرخ فروش يك شركت دارد. راز موفقيت در استراتژي بازاريابي شما، توسعه برنامه هاي تعامل و تجارب برند است كه مصرف كننده محور هستند. اينجاست كه تفكر طراحي وب سايت وارد عمل مي شود. تفكر طراحي وب سايت چيست؟ به طور كلي، تفكر طراحي وب سايت يك روش طراحي است كه براي حل مشكلات مربوط به انسان استفاده مي شود. برخلاف آنچه شما فكر ميكنيد، هدف از اين نيست كه يك برند يا محصول را در نظر مخاطبان شيك جلوه دهيد. در عوض، اين يك رويكرد سيستماتيك براي حل مسئله است كه به بازاريابان اجازه مي دهد تا ايده هاي جديد و هيجان انگيزي را ارائه دهند كه با مشتريان صحبت مي كند. تفكر طراحي وب سايت فراتر از مدلهاي تجاري سنتي است و بر همدلي مشتري و آزمايشهاي دنياي واقعي تمركز ميكند. تفكر طراحي وب سايت به بازاريابان قدرت ميدهد تا استراتژيهاي بازاريابي باكيفيتي توليد كنند كه با ارائه محتواي مناسب در مقابل ديدگان مناسب، موفق خواهند بود. بنابراين، چه در حال بازاريابي براي يك كسبوكار محلي يا خدمات خاص هستيد، مهم است كه ايدههايي را كاوش كرده و ايجاد كنيد كه نيازها و خواستههاي مصرفكنندگان را بهتر برآورده كند. مراحل تفكر طراحي وب سايت مانند هر روش ديگري، تفكر طراحي وب سايت بايد مراحل يا مراحل خاصي را دنبال كند كه به پروژه نوآورانه ايجاد شده توسط طراحان طراحي وب سايت كمك مي كند. با اين حال، اين مراحل نبايد به عنوان يك فرآيند گام به گام درك شوند زيرا اغلب ممكن است به صورت موازي رخ دهند يا نياز به تكرار داشته باشند. بياييد نگاهي دقيق تر به پنج مرحله اي كه طراحان طراحي وب سايت بايد دنبال كنند بياندازيم: در موقعيت هاي مختلف با مشتريان همدلي كنيد با تعريف مشكلات اصلي به يك ذهنيت حل مسئله نزديك شويد با ايجاد راه حل هاي بهتر براي مشكلات موجود، ايده پردازي كنيد تجربيات كاربر ايده آل را از ديدگاه مشتريان تصور كنيد و نمونه هاي اوليه محصول را ايجاد كنيد محصول كامل را تست كنيد تا مشكل احتمالي را رد كنيد
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۴۳:۵۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

همه ما مي دانيم كه محتوا براي تبليغ كسب و كارمان چقدر مهم است. اما چه چيزي بايد پست كنيد و چرا اهميت دارد؟ محتوا هر چيزي است كه ايجاد ميكنيد و به اشتراك ميگذاريد كه به مخاطب كمك ميكند شما را بشناسد، لايك كند و به شما اعتماد كند. و اين مهم است زيرا هنگامي كه شما به طور خاص يك كسب و كار مبتني بر خدمات را اداره مي كنيد، اين خدمات شما هستند كه مردم آن را خريد مي كنند. بنابراين چگونه ميتوانيد «عامل دانستن، دوست داشتن و اعتماد» را از طريق محتواي خود ايجاد كنيد و در نهايت مخاطبان خود را وادار به ثبت نام براي همكاري با شما كنيد؟ شما بايد روي پنج نوع محتواي مختلف تمركز كنيد: 1. محتواي مرجع اينها قطعات آموزنده و مفيدي هستند كه تخصص شما را نشان مي دهند. پست هاي مرجع براي زماني كه افراد در ابتدايي ترين مراحل فرآيند تصميم گيري خود قرار دارند، عالي هستند. آنها به مردم كمك ميكنند تا مزايايي را كه نوع خدمات شما ميتواند برايشان به ارمغان بياورد را ببينند و با اين كه شما آن اطلاعات را به اشتراك ميگذاريد، به شما كمك ميكنند تا شما را به عنوان يك متخصص معرفي كنند. در اينجا به هر چيزي فكر كنيد، از نظرات تا توضيح دهندگان، اسطوره شكنان تا نكات و نكات مفيد... هر چيزي كه به نحوي به مخاطب شما كمك كند. هدف شما در اينجا ايجاد و به اشتراك گذاري محتوايي است كه براي مخاطبان مفيد باشد. شما در اين مرحله در حال آموزش هستيد، نه تلاش براي فروش.
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۳۲:۴۶ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)