
گروهي از طراحان طراحي وب سايت محصولات فيس بوك و استراتژيست هاي محتوا به ما پيوستند تا در مورد وحدت محتوا و طراحي وب سايت در ايجاد تجربه كاربري عالي بحث كنيم. هفت كارشناس از فيسبوك - چهار طراح محصول و سه استراتژيست محتوا طراحي وب سايت - به ما ملحق شدند تا يك بحث جالب در مورد اينكه چگونه استراتژي محتوا مي تواند با طراحي براي توليد UX طراحي وب سايت بهينه تركيب شود، به ما پيوستند. اين صحبت ها كمي متفاوت از صحبتهاي قبلي بود، حداقل پيش از اين هيچگاه چنين هيئت بزرگي از كارشناسان نداشته ايم! نكته مهم اين بود كه هر سخنران علاوه بر تجربه كار در غول رسانه هاي اجتماعي، فيسبوك، پيشينه اي غني، چه در طراحي محصول يا استراتژي محتوا طراحي وب سايت، داشت. سخنراناني كه شركت كردند عبارت بودند از: درو بريدول: طراح محصول طراحي وب سايت كه براي محصولات مردمي فيس بوك كار مي كند - محصولاتي براي ساير كارمندان فيس بوك. گارون انگستروم: طراح محصول طراحي وب سايت با پيشينه علوم شناختي كه براي تيم اجتماعي خوب در فيس بوك كار مي كند. كريستين صدرنوري: طراح محصول طراحي وب سايت در فيس بوك گروه ها و ابزار طراحي براي ادمين ها. اريك بولمن: طراح محصول طراحي وب سايت و كارآفرين با بيش از 15 سال تجربه كه در تيم Groups در فيس بوك كار مي كند. دنيس كريستي: استراتژيست محتوا طراحي وب سايت با بيش از 10 سال تجربه در زمينه محتوا و ارتباطات كه در تيم گروه هاي فيس بوك كار مي كند. :Hannah Macaulay استراتژيست محتوا كه در تيم Groups با اريك، همراه با تجربه رهبران مديريت با كريستين كار مي كند. ليزا ترنر: استراتژيست محتوا طراحي وب سايت در فيس بوك كه در كنار گارون براي خير اجتماعي كار مي كند. موضوع اين سخنراني حول محور اهميت استراتژي محتوا در طراحي UX طراحي وب سايت بود و اينكه چگونه استراتژيست هاي محتوا مي توانند تلاش هاي خود را با طراحان طراحي وب سايت براي توليد محصولات عالي تركيب كنند. براي مشاهده يك مثال واقعي از اينكه چگونه يك غول شركتي از قدرت استراتژي محتوا در طراحي وب سايت محصول خود استفاده مي كند و از مزاياي آن بهره مي برد، به ادامه مطلب مراجعه كنيد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۱۱:۵۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

طراحي وب سايت هتلها بايد سازگار باشد و به بخشي از تبديل كاربران به مشتري نگاه كند. ما 13 مثال را براي كمي الهام گرفتن جمع آوري كرده ايم! يك طراحي وب سايت براي يك هتل يا استراحتگاه تفاوت چنداني با طراحي وب سايت تجارت الكترونيك ندارد. در واقع، هدف نهايي كاملاً يكسان است - شما محصولي داريد كه مي خواهيد بفروشيد و بايد آن را در بهترين نور ممكن بفروشيد. بنابراين مشتريان بالقوه در طراحي وب سايت هتل به دنبال چه چيزي هستند؟ اين ضرب المثل قديمي كه اولين تاثير را به حساب مي آورد قطعاً در طراحي وب سايت هتل صادق است. براي درك اينكه كاربران طراحي وب سايت چگونه ممكن است طراحي وب سايت شما را درك كنند، بايد خود را به جاي مسافر قرار دهيد. به چيزهاي اصلي كه هنگام رزرو هتل به آن توجه مي كنيد فكر كنيد: عكس اتاق ها، محوطه، مناطق اطراف. احتمالاً در مورد مكان آن كنجكاو خواهيد شد - آيا در مكان مناسبي است؟ آيا به حمل و نقل عمومي نزديك است يا جاذبه هاي جالب؟ در دسترس بودن اتاق چگونه است و نرخ آن چقدر است؟ يافتن اطلاعات عملي تا حد امكان در طراحي وب سايت هتل شما بسيار سودمند است - مردم وقتي مي توانند كارها را سريع و آسان انجام دهند، احساس موفقيت مي كنند. آنها خسته نخواهند شد و اگر سيارات در يك راستا قرار گيرند و قيمت ها و در دسترس بودن خوب باشد، به احتمال زياد با آن هتل اتاق رزرو مي كنند. مهمتر از همه، طراحي وب سايت هتل شما بايد سازگار باشد. در اين پست، ما 13 مورد از بهترين طراحي وب سايت هاي هتل را برجسته ميكنيم و نكاتي را در مورد آنچه كه همه طراحي وب سايت هاي هتل بايد شامل شوند ارائه ميكنيم – برخي از همان ابتدا نمونه اوليه طراحي وب سايت. ما همچنين نكاتي را در مورد چگونگي ارتقاي طراحي هتل و استراحتگاه طراحي وب سايت به سطح بعدي مرور خواهيم كرد. ويژگي هاي مهم در طراحي وب سايت هتل قبل از اينكه به 13 طراحي وب سايت برتر نگاهي بيندازيم، ابتدا به موارد ضروري براي طراحي وب سايت هتل عالي نگاه مي كنيم. از آنجايي كه طراحي وب سايت هتل شما، از نظر تئوري، بسيار شبيه به يك طراحي وب سايت تجارت الكترونيك است، مي خواهيد تكنيك هاي مشابهي را به كار بگيريد كه عبارتند از: نمايش محصول: تصاوير بسيار زيبا، پيكسلي و با وضوح بالا از هتل و موقعيت مكاني آن ناوبري آسان - مطمئن شويد كه كاربر مي تواند به سرعت اطلاعات مورد نياز خود را پيدا كند. در نظر بگيريد كه ممكن است نياز داشته باشند اطلاعاتي در مورد موقعيت مكاني هتل، در دسترس بودن اتاق، يا اينكه آيا واريز وجه لازم است يا نه، بيابند. بازاريابي واضح: مطمئن شويد كه هر اتاق و خدماتي كه هتل شما ارائه مي دهد بسيار قابل مشاهده است و در پيچ و خم صفحات مختلف پنهان نيست. طراحي ريسپانسيو – اين بايد براي هر طراحي وب سايت هتل مدرن امروزي باشد اكنون كه اصول اوليه را پوشش داده ايم، بياييد به عناصر ديگري نگاه كنيم كه واقعاً ميتوانند به طراحي وب سايت هتل شما كمك كنند تا از سايرين متمايز شود. آن را به عنوان زمين آسانسور خود در نظر بگيريد - بايد بهترين قسمت هاي هتل را در حداقل زمان ممكن بفروشد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۳۴:۳۱ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

تعداد زيادي كتاب طراحي وب سايت وجود دارد - اما نگران نباشيد. ما 10 كتاب برتر را داريم كه نمي توانيد آنها را از دست بدهيد! طراحي وب سايت مي تواند يك زمينه شگفت آور بزرگ باشد. اين كتاب به موضوعات مختلف، از روانشناسي انسان گرفته تا هنر و پالت رنگ مي پردازد. با هجوم بيشتر مردم به اين صنعت، تقاضا براي كتاب هاي مفيد هرگز بالاتر نبوده است. و بنابراين، ما تصميم گرفتيم ليستي از كتاب هاي طراحي وب سايت عالي را كه به جنبه هاي مختلف طراحي وب سايت نزديك مي شوند، جمع آوري كنيم. مهم نيست كه شما يك دانشجوي طراحي كنجكاو هستيد يا يك طراح باتجربه طراحي وب سايت كه به دنبال الهام گرفتن است - مطمئناً چيزي براي ذهن خود در اينجا پيدا خواهيد كرد. ابزار طراحي UI طراحي وب سايت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشيد! كتاب هاي طراحي وب سايت كه بايد بخوانيد 1. Thinking with Type Thinking with Type به عنوان يك فروشگاه يك مرحله اي براي هر چيزي كه به ارتباط با حروف تايپ مربوط مي شود. اين يك پرفروش است و خوانندگان بي شماري را تحسين مي كنند. اين نگاهي دقيق به موارد حياتي مانند هم ترازي، شكل و نظم دارد. اين كتاب طراحي وب سايت واقعاً مي تواند به ما كمك كند تا بفهميم چرا برخي از فونت ها معمولاً استفاده مي شوند و چه چيزي آنها را بسيار جذاب مي كند. تمام قوانين كلاسيك استفاده از تايپوگرافي براي طراحي وب سايت را توضيح مي دهد - و حتي به ما نشان مي دهد كه چگونه آنها را به درستي بشكنيم. تئوري هاي زيادي با مثال هاي بصري فراوان در كتاب آورده شده است.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۲:۱۰ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

تعداد زيادي كتاب طراحي وب سايت وجود دارد - اما نگران نباشيد. ما 10 كتاب برتر را داريم كه نمي توانيد آنها را از دست بدهيد! طراحي وب سايت مي تواند يك زمينه شگفت آور بزرگ باشد. اين كتاب به موضوعات مختلف، از روانشناسي انسان گرفته تا هنر و پالت رنگ مي پردازد. با هجوم بيشتر مردم به اين صنعت، تقاضا براي كتاب هاي مفيد هرگز بالاتر نبوده است. و بنابراين، ما تصميم گرفتيم ليستي از كتاب هاي طراحي وب سايت عالي را كه به جنبه هاي مختلف طراحي وب سايت نزديك مي شوند، جمع آوري كنيم. مهم نيست كه شما يك دانشجوي طراحي كنجكاو هستيد يا يك طراح باتجربه طراحي وب سايت كه به دنبال الهام گرفتن است - مطمئناً چيزي براي ذهن خود در اينجا پيدا خواهيد كرد. ابزار طراحي UI طراحي وب سايت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشيد! كتاب هاي طراحي وب سايت كه بايد بخوانيد 1. Thinking with Type Thinking with Type به عنوان يك فروشگاه يك مرحله اي براي هر چيزي كه به ارتباط با حروف تايپ مربوط مي شود. اين يك پرفروش است و خوانندگان بي شماري را تحسين مي كنند. اين نگاهي دقيق به موارد حياتي مانند هم ترازي، شكل و نظم دارد. اين كتاب طراحي وب سايت واقعاً مي تواند به ما كمك كند تا بفهميم چرا برخي از فونت ها معمولاً استفاده مي شوند و چه چيزي آنها را بسيار جذاب مي كند. تمام قوانين كلاسيك استفاده از تايپوگرافي براي طراحي وب سايت را توضيح مي دهد - و حتي به ما نشان مي دهد كه چگونه آنها را به درستي بشكنيم. تئوري هاي زيادي با مثال هاي بصري فراوان در كتاب آورده شده است.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۲:۰۶ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

ابزارهاي فني سئو طراحي وب سايت براي به دست آوردن بينش ها و نكات ارزشمند در مورد بخش فني بهينه سازي ضروري هستند. سئوي فني طراحي وب سايت چيست و چرا براي بهبود طراحي وب سايت خود به آن نياز داريم؟ سئو طراحي وب سايت بيشتر از كلمات كليدي است زيرا بهينه سازي محتوا طراحي وب سايت براي اطمينان از يافتن آن در موتورهاي جستجو كليد دستيابي به اهداف است. بنابراين، شناسايي ابزار سئو طراحي وب سايت فني مناسب براي رفع نيازهاي شركت ها براي داشتن عملكرد جستجوي بهتر ضروري است. مميزي فني سئو طراحي وب سايت به متخصصان كمك مي كند تا با تمركز بر كلمات كليدي طراحي وب سايت مرتبط، رتبه بندي را افزايش دهند تا به طراحي وب سايت هاي مورد نظر دسترسي داشته باشند. در اينجا ليستي از بهترين ابزارهاي فني سئو طراحي وب سايت وجود دارد كه هر متخصص سئو طراحي وب سايت بايد آن را بشناسد تا بتواند با موفقيت با مسائل فني در مميزي سئو مقابله كند. Moz Pro اگر به دنبال ابزار مميزي فني مفيد براي سئو طراحي وب سايت هستيد، Moz Pro هميشه با تيم مجرب و ماهر خود براي ايجاد بهترين راه حل ها براي شما آماده است. اين ابزار استراتژي هايي را براي درك بازديد كنندگان طراحي وب سايت ، رديابي رتبه بندي و مميزي طراحي وب سايت هاي شما براي بهينه سازي صفحات شما با حداكثر پتانسيل ارائه مي دهد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۰۰:۱۸ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

هنگامي كه صحبت از رشد و حفظ حضور آنلاين شما مي شود، بهينه سازي موتورهاي جستجو در طراحي سايت (SEO) و بررسي ها دو مورد از قدرتمندترين دارايي هاي شما هستند. استراتژي هاي سئو در طراحي وب سايت براي كمك به كسب و كار شما در رتبه بندي بالا در موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت مانند گوگل و بينگ ضروري هستند. با توجه به اينكه از هر 5 مصرفكننده 4 نفر از موتورهاي جستجو براي جستجوي اطلاعات محلي استفاده ميكنند، SEO در طراحي وب سايت كليد كمك به مشتريان جديد براي يافتن و انتخاب خدمات شما است. چه آنلاين باشيد چه آفلاين، بررسي ها نيز براي كسب و كار شما ضروري هستند. بررسيها نه تنها شهرت كسب وكار شما را تعيين ميكنند، بلكه به تعيين ميزان فروش شما نيز كمك مي كنند، به طوري كه 93 درصد از مصرف كنندگان اظهار داشتند كه بررسي ها بر تصميم گيريهاي خريد در طراحي وب سايت آنها تأثير ميگذارند. به خودي خود، سئو در طراحي وب سايت و بررسي آنلاين براي كسب و كار شما ضروري هستند، اما در كنار هم، اين دو دارايي حتي تاثير بيشتري دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد رابطه بين بررسي هاي 5 ستاره و بهينه سازي موتور جستجو در طراحي وب سايت ، ادامه مطلب را بخوانيد. بررسي آنلاين يكي از كليدهاي سئوي طراحي وب سايت محلي است وقتي صحبت از سئوي در طراحي وب سايت محلي مي شود، هدف بهينه سازي حضور در طراحي وب سايت خود براي نتايج جستجوي محلي است. به اين ترتيب، هنگامي كه مردم به دنبال خدمات نزديك هستند، كسب و كار شما مي تواند در بالاي نتايج جستجو در طراحي وب سايت نشان داده شود. جام مقدس سئوي محلي در طراحي وب سايت ، بسته محلي Google است. اين نقشه و مجموعه اي از سه فهرست كسب و كار است كه در بالاي نتايج جستجوي ارگانيك در جستجوي محلي ظاهر مي شود. «دندانپزشك»، «لولهكش» يا هر سرويس محلي ديگري را در گوگل جستجو كنيد، اين بسته ظاهر ميشود. اگر بسته محلي جام مقدس است، تثليث مقدس سئو طراحي وب سايت محلي در طراحي وب سايت از Google My Business، سيگنال هاي پيوند و بررسي ها تشكيل شده است. به گفته Moz، بررسي ها سومين عامل مهم براي رتبه بندي در بسته محلي هستند. بنابراين هرچه نظرات 5 ستاره بيشتري دريافت كنيد، احتمال اينكه در بسته محلي Google ظاهر شويد و كسب و كار جستجوگران محلي را دريافت كنيد، بيشتر مي شود.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۹:۳۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

با رابط هاي كاربري ساده و واضح و بارگذاري سريع صفحات طراحي وب سايت، طراحي وب سايت فلت به سرعت به جايي نمي رسد. در اينجا چند اصل مهم و نمونه هاي عالي از اين سبك طراحي وب سايت آورده شده است. دوبعدي ساده، رابط هاي مينيماليستي، طرح هاي رنگي متضاد و متضاد، همراه با عدم تعامل عمدي، همه به ويژگيهاي امضاي طراحي وب سايت مسطح اشاره مي كنند. طراحي وب سايت مسطح كه در اواسط دهه 2000 وارد صحنه طراحي وب سايت شد، قرار بود همه چيز را از طراحي وب سايت و رابط هاي كاربري طراحي وب سايت موبايل گرفته تا سيستم عامل ها و نرم افزارهاي رايانه شخصي متحول كند. اما چرا به اين طراحي وب سايت بصري جذاب و در عين حال ساده نياز است؟ چرا چيزها با جزئيات و سه بعدي نيست؟ در اين پست بررسي خواهيم كرد كه چگونه طراحي وب سايت مسطح بوجود آمد و چگونه آن سبك به طراحي وب سايت تخت 2.0 تبديل شده است. ما همچنين برخي از اصول حاكم بر اين سبك را براي زماني كه ابزار نمونه سازي خود را كشف مي كنيد، و همچنين چند نمونه عالي طراحي وب سايت براي الهام بخشيدن به طرح هاي بعدي خود را بررسي خواهيم كرد. فهرست مطالب طراحي وب سايت تخت از كجا آمده است؟ تكامل طراحي وب سايت تخت: طراحي مسطح 2.0 اصول طراحي وب سايت تخت عالي نمونه طراحي وب سايت تخت طراحي وب سايت تخت از كجا آمده است؟ اول از همه، بياييد ببينيم كه طراحي وب سايت تخت براي اولين بار چه زماني و چگونه ايجاد شد. طراحي طراحي وب سايت رابط كاربري مسطح مي تواند منشأ خود را به سبك سوئيسي در دهه 1950، شكل اوليه طراحي گرافيك، رديابي كند. سبك سوئيسي با تايپوگرافي Sans-Serif واضح و خوانا مشخص مي شد و تصاوير و متن به گونه اي تركيب مي شوند كه زيبايي شناختي و هماهنگي عملكردي را ايجاد كنند. به سرعت به دهه 2000 مي رسيم و ما شاهد تولد دوباره ديجيتالي سبك سوئيسي هستيم: طراحي وب سايت تخت. اولين بار با نام Metro Design شناخته شد كه توسط مايكروسافت ارائه شد، طراحي وب سايت مسطح در پخش كننده MP3 Zune آغاز شد. Zune براي زمان خود يك طراحي وب سايت رابط كاربري مسطح كاملاً مدرن با فونتهاي بزرگ و كوچك Sans-Serif داشت. با اين حال، دستگاه موفقيت چنداني نداشت، عمدتاً به اين دليل كه بايد با iPod رقابت مي كرد. سپس مايكروسافت ادامه داد و پلتفرم هاي ويندوز 7 و 8 خود را عرضه كرد، كه بازتاب طرح هاي مسطح استفاده شده در Zune بود.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۳۵:۱۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

تست A/B بسياري از چيزها مي تواند يك كابوس باشد. نترسيد - آزمايش چند متغيره اينجاست تا روز را نجات دهد! كشف كنيد كه چگونه شما نيز مي توانيد به يكباره تغييرات بزرگ ايجاد كنيد. تست چند متغيره مفهومي مشابه با تست A/B است، اما ترفندها و مزاياي جادويي خود را دارد. هنگامي كه سعي مي كنيد چندين چيز را همزمان آزمايش كنيد، داشتن يك روش واقعي براي انجام آن، هر بار آزمايش تصادفي را شكست مي دهد. به همين دليل است كه تست Mvt (چند متغيره) جايگاه خود را در قلب بسياري از بازاريابان و UXers در آنجا به دست آورده است – اين روشي را به ما مي دهد تا بسياري از چيزها را همزمان آزمايش كنيم. مانند همه روشها، اين روش مستلزم اين است كه با نحوه انجام كارها و عوامل مؤثر بر آن آشنا شويد. و بنابراين، بياييد بررسي كنيم كه آزمايش چند متغيره چيست و در عمل چگونه به نظر مي رسد. مفاهيم كليدي براي تست چند متغيره در طراحي وب سايت آزمايش چند متغيره اغلب مي تواند يك موضوع پيچيده به نظر برسد. آزمايش Mvt كه اغلب به عنوان پسر عموي تست A/B تلقي مي شود، همه چيز را فقط يك قدم جلوتر مي برد. اما قبل از اينكه به نحوه انجام آزمايش Mvt بپردازيم، بياييد درك محكمي از برخي از مفاهيم كليدي كه بر روي آزمايش تأثير ميگذارند بيابيم. پتانسيل بازديد كننده طراحي وب سايت: هر فردي كه به محصول شما مي رسد، زيرا آنها مشتريان بالقوه هستند. ايده اين است كه تعداد زيادي از اين بازديد كنندگان طراحي وب سايت را به مشتري تبديل كنيم. قيف تبديل: تفاوت واقعي بين تعداد كل بازديد كنندگان با تعداد كاربران طراحي وب سايتي كه تبديل، انجام يك كار دلخواه را انجام مي دهند. اين امر در مورد فروشگاههاي پوشاك كه تلاش مي كنند بفروشند يا وبلاگي كه تلاش مي كند مشتركان را به يك خبرنامه جذب كند، صدق مي كند. كاربران طراحي وب سايتي كه تبديل نمي كنند همان چيزي هستند كه ما در قيف «نشت» مي ناميم. بهينه سازي نرخ تبديل طراحي وب سايت: تاكتيك هايي كه مي توانيم براي بهبود نرخ تبديل، رفع و وصله هرگونه نشتي در قيف به كار ببريم. تست چند متغيره يكي از اين تاكتيك هاست. تست A/B: نمايش دو نسخه مختلف از يك صفحه به تعدادي نماينده از كاربران طراحي وب سايت و بررسي اينكه كدام يك داراي بهترين نرخ تبديل است. توصيه ميشود كه فقط يك تفاوت بين نسخه ها وجود داشته باشد كه آن را به يك تاكتيك ساده بهينه سازي طراحي وب سايت نرخ تبديل، تبديل مي كند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۳:۱۵:۲۹ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

پيوندهاي داخلي پيوندهاي فرامتن هستند كه به دامنه هاي مختلفي در دامنه اي كه در آن وجود دارند منتهي مي شوند. به طور كلي، لينك هاي داخلي به يك صفحه متفاوت در همان طراحي وب سايت اشاره مي كنند. پيوندهاي داخلي براي ساخت معماري طراحي وب سايت و گسترش ارزش لينك طراحي وب سايت مفيد هستند. استفاده از لينك هاي داخلي در تمرين سئو طراحي وب سايت بسيار مهم است زيرا گوگل از لينك هاي داخلي براي كشف محتواي جديد در طراحي وب سايت شما استفاده مي كند. بياييد فرض كنيم كه فراموش كرده ايد به يك صفحه طراحي وب سايت جديد از جايي ديگر در طراحي وب سايت خود پيوند دهيد. اگر صفحه در نقشه طراحي وب سايت شما نيست و هيچ بك لينك طراحي وب سايتي براي آن وجود ندارد، گوگل از وجود آن خبر نخواهد داشت. دليل آن اين است كه موتور جستجوي آنها نمي تواند آن را پيدا كند. بنابراين ضروري است كه از لينك هاي داخلي در طراحي وب سايت خود براي كمك به گوگل در اين مورد استفاده كنيد و در نتيجه به نفع SEO طراحي وب سايت شما باشد. چگونه از لينك هاي داخلي طراحي وب سايت استفاده مي كنيد؟ فرآيند استفاده از پيوندهاي داخلي در گذشته ساده است، اما با بررسي بيشتر در روند تئوري پشت آن، پيچيده تر مي شود. هنگام استفاده از پيوندهاي داخلي، چند مرحله كليدي وجود دارد كه بايد به آنها توجه كنيد. شما بايد محتواي زيادي در طراحي وب سايت خود ايجاد كنيد. اگر محتوايي براي پيوند نداريد، نمي توانيد پيوند داخلي قوي داشته باشيد. ايجاد محتواي غني از كلمات كليدي طراحي وب سايت با متن لنگر زياد به خزنده طراحي وب سايت گوگل كمك مي كند تا تمام صفحات طراحي وب سايت داخلي شما را پيدا كند. فقط از پيوندهايي استفاده كنيد كه براي خواننده محتوا طراحي وب سايت طبيعي است. افزودن لينك هاي زياد به يك پاراگراف براي خواننده گيج كننده به نظر مي رسد و به احتمال زياد منجر به خروج از صفحه به جاي كليك روي لينك هاي داخلي مي شود. بهتر است لينك ها شفاف و در حد معقول باشند. اطمينان از اينكه فقط پيوندهاي مرتبط را شامل مي شود نيز مهم است، زيرا پيوندهاي اضافي كه هيچ هدفي ندارند، زمان كاربر طراحي وب سايت را تلف مي كنند و ممكن است منجر به از دست دادن سرنخ ها شوند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۵۲:۳۰ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

سئو فرآيند بهينه سازي يك طراحي وب سايت براي كسب رتبه هاي بالاتر در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) است. در حالي كه تكنيك هاي زيادي را مي توان براي بهبود سئو طراحي وب سايت استفاده كرد، چندين اشتباه رايج نيز وجود دارد كه مي تواند بر رتبه بندي طراحي وب سايت شما تأثير منفي بگذارد. در اين مقاله پنج مورد از رايج ترين اشتباهاتي كه افراد در تلاشهاي سئو مرتكب ميشوند، مورد بحث قرار خواهد گرفت. 1. عدم موفقيت در بهينه سازي محتواي شما يكي از مهمترين كارهايي كه مي توانيد براي رتبه بندي سئوي طراحي وب سايت خود انجام دهيد اين است كه محتواي طراحي وب سايت خود را بهينه كنيد. اين بدان معني است كه مطمئن شويد محتواي طراحي وب سايت شما به خوبي نوشته شده، آموزنده و كاربر محور است. همچنين بايد مطمئن شويد كه محتواي طراحي وب سايت شما به طور منظم به روز مي شود تا مرتبط بماند و رتبه خوبي داشته باشد. اين به رتبه بندي سئو طراحي وب سايت كمك مي كند زيرا زماني كه كاربران طراحي وب سايت برند شما را جستجو مي كنند، اطلاعات به راحتي در مورد هر محصول يا خدماتي كه كسب و كار شما ارائه مي دهد در دسترس خواهد بود. هيچ ارتباطي بين آنچه برند شما با محتواي آنلاين مي گويد و آنچه در طراحي وب سايت ارائه مي شود وجود نخواهد داشت. 2. عدم موفقيت در بهينه سازي سئو براي جستجوي محلي سئوي طراحي وب سايت محلي براي هر كسب و كاري كه به دنبال رتبه بالا در موتورهاي جستجو است ضروري است. متأسفانه، بسياري از مشاغل كوچك اشتباهات رايجي را مرتكب مي شوند كه مي تواند به رتبه بندي طراحي وب سايت آنها آسيب برساند. شكست در بهينه سازي طراحي وب سايت براي جستجوي محلي مي تواند منجر به از دست دادن تجارت شود، زيرا مشتريان ممكن است هنگام جستجوي محصولات يا خدمات به صورت محلي نتايج بهتري پيدا كنند. با درك اصول اوليه سئوي طراحي وب سايت محلي، شركت ها مي توانند اطمينان حاصل كنند كه طراحي وب سايت آنها بهترين عملكرد را دارد و به مشتريان بالقوه اي دسترسي پيدا مي كند كه به احتمال زياد به آنچه شما ارائه مي دهيد علاقه مند هستند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۴۵:۴۶ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)