
فناوري به سرعت در حال رشد و تغيير بوده است. ما شاهد نوآوري هايي هستيم كه قبلا غيرقابل تصور بودند. يكي از اين نوآوريها براي بسياري از افراد، متاورس است - يك محيط مجازي منحصربهفرد و همهجانبه كه به سرعت اينترنت را اشغال ميكند. شايد اولين بار آن را در فيلم هاي علمي تخيلي مانند Ready Player One يا سريال The Matrix ديده باشيد، اما اكنون چيزي فراتر از داستان است. با افزايش مداوم واقعيت مجازي (VR) و واقعيت افزوده (AR)، متاورژن ها در حال نفوذ به اينترنت هستند. تخمين زده مي شود كه تقريباً 85 ميليون كاربر در سال 2021 حداقل يك بار در ماه AR يا VR را تجربه كرده اند. در حالي كه Metaverse دقيقاً آن چيزي نيست كه فيلم هاي علمي تخيلي آن را به تصوير كشيده اند، اما همچنان به توليد ارزش غيرقابل تصور به عنوان يك پلت فرم محاسباتي جديد ادامه مي دهد. در نگاه اول به نظر ميرسد رسانههاي خبري سطح بالا، همه كاره باشند. فوربس حتي ستوني را با كتي هاكل، آيندهپژوه مشهور فناوري و استراتژيست متاورس آغاز كرد. علاوه بر اين، يك صندوق حمايتي از ايده هاي حوزه متاورس به نام Metaverse Investment Fund Metaverse ATF (NYSE: META) تاسيس شده است. همه اينها نشان دهنده اهميت روزافزون متاورژن ها در حال حاضر مي باشد. به نظر مي رسد كاربران زيادي نيز در حال گرفتن اطلاعات در متاورس هستند. كلمه كليديmetaverse 677000 بار در گوگل جستجو شده است. در همين حال، هشتگ #metaverse با بيش از 60000 پست در پلت فرم رسانه هاي اجتماعي و به طور گسترده در اينستاگرام استفاده شده است و بيش از 500 بار در ساعت در توييتر، توييت مي شود. وقتي صحبت از رسانه هاي اجتماعي، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال مي شود، چه پيامدهايي دارد؟ در اينجا، ما يك سير عميق در اين جهان مجازي انجام مي دهيم. سيري عميق در بازاريابي متاورس: درك متاورس بازاريابي در متاورس ساير نمونه هاي متاورس منحصر به فرد آينده Metaverses چالش ها در متاورس درك متاورس امروزه متاورس شامل يك فضاي مجازي مشترك است كه در آن كاربران با آواتارهاي مجازي نمايش داده مي شوند. اين جهان هاي مجازي بر اساس تصميمات و تعاملات كاربران در فضا به تكامل و رشد خود ادامه مي دهند. به همين منظور، جهان واقعي را منعكس ميكند كه «پاياني» ندارد. اين فقط جهاني است كه با ورود كاربران بيشتر و بيشتر به گسترش خود ادامه مي دهد. متاورس فقط يك محيط مجازي ساده نيست كه در آن طراحي ها به طور متمركز برنامه ريزي شده باشند. يا فقط يك بازي ساده منحصراً براي لذت بردن كودكان. همچنين اين يك برنامه ساده نيست كه بتوانيد آن را از اپ استور دانلود كرده و در زمان راحتي خود "بازي" كنيد. متاورس ها جهان هاي مجازي هستند كه واقعيت و دنياي مجازي را ادغام مي كنند. ممكن است هنوز براي درك كامل متاورس با چالش روبرو باشيد. اما با ما همراه باشيد تا با توضيح مختصري از اصطلاحات، دركي كامل تر پيدا كنيم. هميشه فعال: متاورس ها وقتي آنها را ترك مي كنيد مكث نمي كنند و به پايان نمي رسند. آنها به طور نامحدود ادامه مي دهند. در زمان واقعي وجود دارد: متاورس داراي يك جدول زماني است كه با زمانبندي دنياي واقعي هماهنگ است. كاربران محدوده منحصر به فردي دارند: بازيكنان متاورس مي توانند همزمان فعاليت هاي جداگانه اي انجام دهند. در حالي كه چند نفر در حال تعامل با يكديگر هستند، ممكن است يك نفر در گوشه اي ثابت بايستد. جهان خودكفا و كاملا كارآمد: متاورس يك جهان كاملا كارآمد است كه به كاربران امكان ايجاد، مالكيت، فروش و سرمايه گذاري را مي دهد. كاربران همچنين مي توانند به خاطر زحماتي كه در متاورس انجام مي دهند شناسايي شوند و به آنها پاداش داده شود. تركيبي از پلتفرم هاي مختلف: پلتفرم هاي مختلف مي توانند با هم در متاورس كار كنند. به عنوان مثال، در مورد بازي هاي ويديويي، بايد بتوانيد آيتم هايي را از يك بازي به بازي ديگر بياوريد. محتواي ايجاد شده توسط كاربر: متاورس ها چيزي بيش از فضاهاي مجازي براي حضور كاربران هستند. كاربران مي توانند محتوايي ايجاد كنند كه ساير كاربران نيز از آن لذت ببرند. بازاريابي در متاورس بازاريابان حوزه ديجيتال بايد با آخرين پيشرفت هاي تكنولوژيك در جريان باشند. اين شامل درك فراجهان و پتانسيل كامل آن است. آنچه بازاريابان بايد بدانند اين است كه متاورس فقط يك چيز جديد مرسوم نيست. به نظر مي رسد كه اينجا براي ماندن است و راه خود را براي تبديل شدن به چيز بزرگ بعدي باز مي كند. چگونه بازاريابان مي توانند با گسترش اين متاواژه سازگار شوند؟ اول، بازاريابان بايد ارزش هزاره توها و Gen Zers را به عنوان يك بازار هدف در نظر داشته باشند. اين نسل ها همچنين كاربران مشتاق برخي از انواع متاورس ها، بازي هايي مانند Roblox و فناوري هايي مانند VR هستند. با در نظر گرفتن اين موضوع، بياييد بررسي كنيم كه چگونه مي توان بازاريابي را در متاورس انجام داد. بازاريابي فراجهاني موازي در بازاريابي واقعي تجارب بازاريابي ايجاد كنيد كه با تجربيات دنياي واقعي مرتبط باشد يا به موازات كاري كه برند شما در زندگي واقعي انجام مي دهد، باشد. به عنوان مثال، برند آبجو AB InBev's Stella Artois با Zed Run در ماه ژوئن كار كرد تا تجربه اي شبيه به Tamagotchi را با دربي كنتاكي ايجاد كند. آنها اين كار را انجام دادند زيرا Stella Artois متعلق به AB InBev در حمايت مالي از رويدادهاي ورزشي، به ويژه مسابقات اسب دواني، بزرگ است. از اين رو، ايجاد يك پلتفرم آنلاين كه در آن اسبهاي توكن غيرقابل تعويض (NFT) معامله، مسابقه و پرورش داده ميشوند، به نظر يك نقطه ورود طبيعي براي آنها است.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۲۳:۱۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

فناوري به سرعت در حال رشد و تغيير بوده است. ما شاهد نوآوري هايي هستيم كه قبلا غيرقابل تصور بودند. يكي از اين نوآوريها براي بسياري از افراد، متاورس است - يك محيط مجازي منحصربهفرد و همهجانبه كه به سرعت اينترنت را اشغال ميكند. شايد اولين بار آن را در فيلم هاي علمي تخيلي مانند Ready Player One يا سريال The Matrix ديده باشيد، اما اكنون چيزي فراتر از داستان است. با افزايش مداوم واقعيت مجازي (VR) و واقعيت افزوده (AR)، متاورژن ها در حال نفوذ به اينترنت هستند. تخمين زده مي شود كه تقريباً 85 ميليون كاربر در سال 2021 حداقل يك بار در ماه AR يا VR را تجربه كرده اند. در حالي كه Metaverse دقيقاً آن چيزي نيست كه فيلم هاي علمي تخيلي آن را به تصوير كشيده اند، اما همچنان به توليد ارزش غيرقابل تصور به عنوان يك پلت فرم محاسباتي جديد ادامه مي دهد. در نگاه اول به نظر ميرسد رسانههاي خبري سطح بالا، همه كاره باشند. فوربس حتي ستوني را با كتي هاكل، آيندهپژوه مشهور فناوري و استراتژيست متاورس آغاز كرد. علاوه بر اين، يك صندوق حمايتي از ايده هاي حوزه متاورس به نام Metaverse Investment Fund Metaverse ATF (NYSE: META) تاسيس شده است. همه اينها نشان دهنده اهميت روزافزون متاورژن ها در حال حاضر مي باشد. به نظر مي رسد كاربران زيادي نيز در حال گرفتن اطلاعات در متاورس هستند. كلمه كليديmetaverse 677000 بار در گوگل جستجو شده است. در همين حال، هشتگ #metaverse با بيش از 60000 پست در پلت فرم رسانه هاي اجتماعي و به طور گسترده در اينستاگرام استفاده شده است و بيش از 500 بار در ساعت در توييتر، توييت مي شود. وقتي صحبت از رسانه هاي اجتماعي، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال مي شود، چه پيامدهايي دارد؟ در اينجا، ما يك سير عميق در اين جهان مجازي انجام مي دهيم. سيري عميق در بازاريابي متاورس: درك متاورس بازاريابي در متاورس ساير نمونه هاي متاورس منحصر به فرد آينده Metaverses چالش ها در متاورس درك متاورس امروزه متاورس شامل يك فضاي مجازي مشترك است كه در آن كاربران با آواتارهاي مجازي نمايش داده مي شوند. اين جهان هاي مجازي بر اساس تصميمات و تعاملات كاربران در فضا به تكامل و رشد خود ادامه مي دهند. به همين منظور، جهان واقعي را منعكس ميكند كه «پاياني» ندارد. اين فقط جهاني است كه با ورود كاربران بيشتر و بيشتر به گسترش خود ادامه مي دهد. متاورس فقط يك محيط مجازي ساده نيست كه در آن طراحي ها به طور متمركز برنامه ريزي شده باشند. يا فقط يك بازي ساده منحصراً براي لذت بردن كودكان. همچنين اين يك برنامه ساده نيست كه بتوانيد آن را از اپ استور دانلود كرده و در زمان راحتي خود "بازي" كنيد. متاورس ها جهان هاي مجازي هستند كه واقعيت و دنياي مجازي را ادغام مي كنند. ممكن است هنوز براي درك كامل متاورس با چالش روبرو باشيد. اما با ما همراه باشيد تا با توضيح مختصري از اصطلاحات، دركي كامل تر پيدا كنيم. هميشه فعال: متاورس ها وقتي آنها را ترك مي كنيد مكث نمي كنند و به پايان نمي رسند. آنها به طور نامحدود ادامه مي دهند. در زمان واقعي وجود دارد: متاورس داراي يك جدول زماني است كه با زمانبندي دنياي واقعي هماهنگ است. كاربران محدوده منحصر به فردي دارند: بازيكنان متاورس مي توانند همزمان فعاليت هاي جداگانه اي انجام دهند. در حالي كه چند نفر در حال تعامل با يكديگر هستند، ممكن است يك نفر در گوشه اي ثابت بايستد. جهان خودكفا و كاملا كارآمد: متاورس يك جهان كاملا كارآمد است كه به كاربران امكان ايجاد، مالكيت، فروش و سرمايه گذاري را مي دهد. كاربران همچنين مي توانند به خاطر زحماتي كه در متاورس انجام مي دهند شناسايي شوند و به آنها پاداش داده شود. تركيبي از پلتفرم هاي مختلف: پلتفرم هاي مختلف مي توانند با هم در متاورس كار كنند. به عنوان مثال، در مورد بازي هاي ويديويي، بايد بتوانيد آيتم هايي را از يك بازي به بازي ديگر بياوريد. محتواي ايجاد شده توسط كاربر: متاورس ها چيزي بيش از فضاهاي مجازي براي حضور كاربران هستند. كاربران مي توانند محتوايي ايجاد كنند كه ساير كاربران نيز از آن لذت ببرند. بازاريابي در متاورس بازاريابان حوزه ديجيتال بايد با آخرين پيشرفت هاي تكنولوژيك در جريان باشند. اين شامل درك فراجهان و پتانسيل كامل آن است. آنچه بازاريابان بايد بدانند اين است كه متاورس فقط يك چيز جديد مرسوم نيست. به نظر مي رسد كه اينجا براي ماندن است و راه خود را براي تبديل شدن به چيز بزرگ بعدي باز مي كند. چگونه بازاريابان مي توانند با گسترش اين متاواژه سازگار شوند؟ اول، بازاريابان بايد ارزش هزاره توها و Gen Zers را به عنوان يك بازار هدف در نظر داشته باشند. اين نسل ها همچنين كاربران مشتاق برخي از انواع متاورس ها، بازي هايي مانند Roblox و فناوري هايي مانند VR هستند. با در نظر گرفتن اين موضوع، بياييد بررسي كنيم كه چگونه مي توان بازاريابي را در متاورس انجام داد. بازاريابي فراجهاني موازي در بازاريابي واقعي تجارب بازاريابي ايجاد كنيد كه با تجربيات دنياي واقعي مرتبط باشد يا به موازات كاري كه برند شما در زندگي واقعي انجام مي دهد، باشد. به عنوان مثال، برند آبجو AB InBev's Stella Artois با Zed Run در ماه ژوئن كار كرد تا تجربه اي شبيه به Tamagotchi را با دربي كنتاكي ايجاد كند. آنها اين كار را انجام دادند زيرا Stella Artois متعلق به AB InBev در حمايت مالي از رويدادهاي ورزشي، به ويژه مسابقات اسب دواني، بزرگ است. از اين رو، ايجاد يك پلتفرم آنلاين كه در آن اسبهاي توكن غيرقابل تعويض (NFT) معامله، مسابقه و پرورش داده ميشوند، به نظر يك نقطه ورود طبيعي براي آنها است.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۲۳:۱۰ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

جستجوي صوتي يك فناوري جديد است كه به شما امكان مي دهد با استفاده از اعلان هاي صوتي، چيزهايي را به صورت آنلاين جستجو كنيد. اگرچه 11 سال است كه از آن استفاده مي شود، اما اخيراً مورد استفاده قرار گرفته است. موقعيت كسب و كار خود را در اولين دنياي صوتي كه به سرعت نزديك مي شود پذيرش گوشي هاي هوشمند به شدت افزايش يافته است، بنابراين منجر به تغييرات قابل توجهي در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنياي اول صدا در مورد جستجوها هستيم. علاوه بر اين، از آنجايي كه كسب وكارها پلتفرم هاي تجارت الكترونيك را دسته جمعي مي پذيرند، شما هيچ گزينه اي نداريد جز اينكه با بهينه سازي محتوا، وب سايت و هر چيز ديگري براي همگام شدن با زمانهاي در حال تغيير، ايمن باشيد. تقلا براي تعداد محدود مشتري واقعي است. بنابراين چگونه مي توانيد جستجوي صوتي و فناوري پوشيدني را براي به دست آوردن مزيت رقابتي نسبت به مشتريان خود بهينه كنيد؟ يك برنامه اجرايي خوب ارائه دهيد با افزايش استفاده از صدا براي جستجو، بايد كسب و كار خود را با نيازهاي جستجوي صوتي فعلي و آينده تطبيق دهيد. اين بدان معناست كه شما بايد يك استراتژي ايجاد كنيد. شما بايد تمام كلمات كليدي مورد نياز در وب سايت خود، محتواي موجود و نيازهاي آينده خود را ارزيابي كنيد. سپس بايد محتواي جديدي توليد كنيد. در ليست آنلاين قرار بگيريد اگر يك تجارت محلي هستيد، اين براي شما خوب است. اما اگر نيستيد، مي توانيد از اين يكي صرف نظر كنيد. اگر محلي هستيد، يكي از راههاي آماده شدن براي جستجوي صوتي، اطمينان از اينكه در فهرست آنلاين قرار گرفته ايد، است. براي مثال، اگر محصولات فناوري پوشيدني را مي فروشيد، مي دانيد كه اندازه نمايشگر آنها محدود است. علاوه بر اين، گوشي هاي هوشمند از دستيارهاي صوتي استفاده مي كنند – به عنوان مثال، دستيار گوگل براي اندرويد و سيري براي دستگاه هاي اپل. برخلاف نتايج جستجوي متني Google، دستيارها نمي توانند نتايج جستجو را به ويژه براي مشاغل محلي نشان دهند. در عوض، ابتدا فهرستهاي كسب وكار را نشان ميدهند. خوب، در مرحله شما وب سايت خود را بهينه نمي كنيد. در مورد كلمات كليدي در وب سايت خود تحقيق كنيد به ياد داشته باشيد كه مشتريان شما از جستجوي صوتي استفاده مي كنند نه از كلمات كليدي. اين بدان معناست كه به دليل ماهيت ارتباطات انساني بايد با افزايش طول كلمه كليدي مقابله كنيد. بنابراين به جاي هدف قرار دادن كلمه كليدي مانند "كيك تولد آناناسي"، بايد روي چيزي مانند "آيا فروشنده قابل اعتمادي براي كيك تولد آناناسي سراغ داريد؟" Voice به معناي ارائه گزينه هاي نتايج به شما نيست، بلكه شما را به عملكرد يك محصول هدايت مي كند. اگر هنوز در مورد آن گير كرده ايد، مي توانيد بر روي نرم افزار SEO خوب سرمايه گذاري كنيد تا به محدود كردن رشته كليد واژه خاصي كه براي وب سايت شما مناسب است كمك كند. براي جستجوي محلي بهينه سازي كنيد پس از اينكه فهرستهاي محلي خود را انجام داديد و محتواي محلي توليد كرديد، بايد فهرست خود و محتوا را براي جستجوي محلي بهينه كنيد. بيشتر جستجوهاي صوتي اطلاعات مربوط به سرعت هايي را هدف قرار مي دهند كه شخصي بايد از آنها بازديد كند. به عنوان مثال، اين مي تواند در مورد "بهترين مكان ها براي خريد فست فود در نيوجرسي" يا شايد "مكان هاي فست فود در نيوجرسي" باشد. چگونه وب سايت خود را براي جستجوي صوتي بهينه كنيد: زمان بارگذاري صفحه را كاهش دهيد بر اساس مطالعه اي كه توسط Backinko انجام شد، وب سايت هايي كه داراي محتواي ساده و قابل هضم هستند در صفحات اول SERP رتبه بهتري دارند. همين مطالعه همچنين نشان داد كه گوگل (و در توسعه، موتورهاي جستجو) صفحات وب سايت با زمان بارگذاري پايين را ترجيح مي دهند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ دى ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۵۳:۱۸ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

صفحه پروفايل شما در لينكدين مي تواند به عنوان ابزاري بسيار قدرتمند و منحصر به فرد در راستاي حضور در دنياي مجازي و ساخت برند شخصي، عمل كرده و توانايي هاي حرفه اي شما را به نمايش بگذارد. به گفته لينكدين، اين پلتفرم 800 ميليون عضو در بيش از 200 كشور و منطقه در سراسر جهان دارد. اين پلتفرم خانه اي براي تصميم گيرندگان، مديران شركت ها، كارآفرينان و كارفرمايان براي اتصال، همكاري، استخدام و به اشتراك گذاشتن رهبري فكري خود در يك صنعت يا حوزه تخصصي خاص است. اما آيا ميدانستيد كه معمولاً وقتي كاربر، شخصي را گوگل جستجو مي كند، نمايه لينكدين آن شخص به عنوان اولين لينك در آن نتايج جستجو يا پنج لينك برتر در صفحه اول آن نتايج نشان داده ميشود؟ اين به سادگي به اين معني است كه صفحه نمايه لينكدين شما ميتواند اولين و آخرين برداشتي باشد كه شخصي يا يك مشتري بالقوه، سرمايهگذار، كارفرما، مربي يا دوست؛ ميتواند از برند شخصي شما داشته باشد. شما ممكن است قبلاً يك صفحه لينكدين داشته باشيد، اما همچنان ميتوانيد از آن فقط به عنوان يك مكان نگهدار براي رزومه آنلاين خود استفاده كنيد، كه ممكن است تصوير نمايه، بيانيه عنوان يا حتي تجربه كاري به روز شده داشته باشد يا نداشته باشد. اگر تمام ويژگيهايي را كه پلتفرم ارائه ميدهد بهينه نكنيد و محتواي خود را براي برجسته كردن برندتان بهروزرساني نكنيد، اين پيوند ساده ميتواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. بايد به خاطر داشته باشيد كه هر روز، حتي بدون اينكه متوجه شويد، نام شما در جستجوهاي لينكدين براي افراد و شركتهايي كه به دنبال افرادي با دانش، مهارت، تحصيلات و تخصص شما هستند، ظاهر ميشود. از آنجايي كه لينكدين بستري براي حرفه اي ها است، بايد از اين پلتفرم براي تبليغ برند شخصي و حرفه اي خود استفاده كنيد. در اينجا هفت راه وجود دارد كه مي توانيد از صفحه نمايه لينكدين خود مانند وب سايت شخصي خود براي ارتقاء برند شخصي خود استفاده كنيد. 1. مطالب خود را به روز كنيد اين اولين و مهمترين قدم است. شما بايد محتواي موجود در صفحه خود را بهروزرساني كنيد، زيرا امروز بايد نشاندهنده دقيق برند شما باشد، نه سه سال پيش. اين بدان معناست كه عكس نمايه خود را به روز كنيد تا شبيه شخصي كه امروز هستيد به نظر برسد. يك هد شات حرفه اي با پس زمينه سفيد يا از رنگ برند خود استفاده كنيد. از يك عكس پس زمينه كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد استفاده كنيد. اين عكس مي تواند يك عكس ديجيتال بيانگر حوزه كاري شما، يا ليستي از خدمات يا لوگو وب سايت شما باشد. تيتر عنوان خود را به روز كنيد. فقط عنوان شغلي خود را درج نكنيد. به مردم بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد، چگونه آن را انجام مي دهيد و براي چه كسي. موضوعات كليدي تمركز و تخصص خود را در فرم هاي مخصوص پروفايل تكميل نماييد. 2. يك ويديوي خوش آمدگويي يا معرفي كوتاه از خودتان به استوري پروفايلتان اضافه كنيد بله، اكنون مي توانيد يك ويديو به محل تصوير پروفايل خود اضافه كنيد و همچنين مي توانيد يك تبريك صوتي را كه در صفحه پروفايل شما امكانش وجود دارد، ضبط كنيد. اين به افراد اجازه مي دهد تا به طور مجازي با شما ملاقات كنند، شخصيت شما را درك كنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار مي رود ياد بگيرند.
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ دى ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۴۸:۱۷ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

صفحه پروفايل شما در لينكدين مي تواند به عنوان ابزاري بسيار قدرتمند و منحصر به فرد در راستاي حضور در دنياي مجازي و ساخت برند شخصي، عمل كرده و توانايي هاي حرفه اي شما را به نمايش بگذارد. به گفته لينكدين، اين پلتفرم 800 ميليون عضو در بيش از 200 كشور و منطقه در سراسر جهان دارد. اين پلتفرم خانه اي براي تصميم گيرندگان، مديران شركت ها، كارآفرينان و كارفرمايان براي اتصال، همكاري، استخدام و به اشتراك گذاشتن رهبري فكري خود در يك صنعت يا حوزه تخصصي خاص است. اما آيا ميدانستيد كه معمولاً وقتي كاربر، شخصي را گوگل جستجو مي كند، نمايه لينكدين آن شخص به عنوان اولين لينك در آن نتايج جستجو يا پنج لينك برتر در صفحه اول آن نتايج نشان داده ميشود؟ اين به سادگي به اين معني است كه صفحه نمايه لينكدين شما ميتواند اولين و آخرين برداشتي باشد كه شخصي يا يك مشتري بالقوه، سرمايهگذار، كارفرما، مربي يا دوست؛ ميتواند از برند شخصي شما داشته باشد. شما ممكن است قبلاً يك صفحه لينكدين داشته باشيد، اما همچنان ميتوانيد از آن فقط به عنوان يك مكان نگهدار براي رزومه آنلاين خود استفاده كنيد، كه ممكن است تصوير نمايه، بيانيه عنوان يا حتي تجربه كاري به روز شده داشته باشد يا نداشته باشد. اگر تمام ويژگيهايي را كه پلتفرم ارائه ميدهد بهينه نكنيد و محتواي خود را براي برجسته كردن برندتان بهروزرساني نكنيد، اين پيوند ساده ميتواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. بايد به خاطر داشته باشيد كه هر روز، حتي بدون اينكه متوجه شويد، نام شما در جستجوهاي لينكدين براي افراد و شركتهايي كه به دنبال افرادي با دانش، مهارت، تحصيلات و تخصص شما هستند، ظاهر ميشود. از آنجايي كه لينكدين بستري براي حرفه اي ها است، بايد از اين پلتفرم براي تبليغ برند شخصي و حرفه اي خود استفاده كنيد. در اينجا هفت راه وجود دارد كه مي توانيد از صفحه نمايه لينكدين خود مانند وب سايت شخصي خود براي ارتقاء برند شخصي خود استفاده كنيد. 1. مطالب خود را به روز كنيد اين اولين و مهمترين قدم است. شما بايد محتواي موجود در صفحه خود را بهروزرساني كنيد، زيرا امروز بايد نشاندهنده دقيق برند شما باشد، نه سه سال پيش. اين بدان معناست كه عكس نمايه خود را به روز كنيد تا شبيه شخصي كه امروز هستيد به نظر برسد. يك هد شات حرفه اي با پس زمينه سفيد يا از رنگ برند خود استفاده كنيد. از يك عكس پس زمينه كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد استفاده كنيد. اين عكس مي تواند يك عكس ديجيتال بيانگر حوزه كاري شما، يا ليستي از خدمات يا لوگو وب سايت شما باشد. تيتر عنوان خود را به روز كنيد. فقط عنوان شغلي خود را درج نكنيد. به مردم بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد، چگونه آن را انجام مي دهيد و براي چه كسي. موضوعات كليدي تمركز و تخصص خود را در فرم هاي مخصوص پروفايل تكميل نماييد. 2. يك ويديوي خوش آمدگويي يا معرفي كوتاه از خودتان به استوري پروفايلتان اضافه كنيد بله، اكنون مي توانيد يك ويديو به محل تصوير پروفايل خود اضافه كنيد و همچنين مي توانيد يك تبريك صوتي را كه در صفحه پروفايل شما امكانش وجود دارد، ضبط كنيد. اين به افراد اجازه مي دهد تا به طور مجازي با شما ملاقات كنند، شخصيت شما را درك كنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار مي رود ياد بگيرند.
ادامه در لينك زير:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ دى ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۵۲:۲۴ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

اينترنت دنيايي از فرصت ها را براي كسب و كارهاي آينده نگر باز مي كند. بازاريابي آنلاين راه آينده است – و اولين قدم براي ايجاد جايگاه آنلاين، داشتن يك وب سايت خوب است. امروزه، هيچ كمبودي براي راه هاي ايجاد يك وب سايت وجود ندارد. يك كسبوكار ميتواند يك تيم فناوري اطلاعات كامل را براي مراقبت از اين كار وارد كند. در نقطه مقابل طيف، شما فقط مي توانيد از يك سازنده وب سايت استفاده كنيد و در كمترين زمان خود را به يك وب سايت قابل سرويس تبديل كنيد. با اين حال، تا حد زيادي موثرترين و مقرون به صرفه ترين راه براي انجام آن، استخدام توسعه دهندگان حرفه اي ASP.NET براي انجام كار است. صرف نظر از اينكه يك كسب و كار كدام مسير را انتخاب مي كند، اصول اوليه طراحي وب سايت همچنان يكسان است. براي موفقيت، يك وب سايت بايد كاملاً فكر شده، كاملاً طراحي شده و مهمتر از همه كاربرپسند باشد. اين آخرين نكته مهمتر از آن چيزي است كه بسياري از كسب و كارها متوجه مي شوند. امروزه ايجاد يك وب سايت تا حد امكان كاربرپسند امري ضروري است زيرا اينترنت يك اقتصاد توجه است. مطالعات نشان ميدهد كه دامنه توجه كاربر كوتاهتر و كوتاهتر ميشود. با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا مولفه هاي اصلي وجود دارد كه بايد روي آنها تمركز كنيد تا بيشترين بهره را از وب سايت خود ببريد. براي اينكه حضور آنلاين خود را احساس كنيد، وب سايت شما بايد هميشه راه اندازي و فعال باشد. مهم نيست كه وب سايت شما چقدر خوب به نظر مي رسد و چقدر كاربر پسند است اگر كاربران نتوانند آن را ببينند زيرا هميشه از كار افتاده است. اين به اين معني است كه براي دستيابي به كمترين زمان خرابي ممكن بايد به خوبي توسعه و بهينه شود. توسعه وب سايت حتي براي متخصصان باتجربه طراحي سايت كار ساده اي نيست. اين يك فرآيند تكراري است كه به زمان، تلاش و فداكاري زيادي نياز دارد كه مي تواند به نتايج شگفت انگيزي دست يابد. اولين قدم در اين مسير اين است كه پارامترهاي دقيق كار طراحي سايت را مشخص كنيد. اهداف و اهداف پروژه در طراحي سايت چيست؟ در واقع چه چيزي را مي توان انجام داد و در چه چارچوب زماني؟ اگر برنامه ها در اواسط توسعه طراحي سايت تغيير كنند چه اتفاقي مي افتد؟ اگر مي خواهيد يك وب سايت كارآمد داشته باشيد، بايد به همه اين سؤالات پاسخ داده شود. عدم انجام اين كار در همان ابتدا منجر به بي ثباتي در روند توسعه مي شود. اين به ناچار عوارضي را ايجاد مي كند كه به نوبه خود منجر به خرابي وب سايت مي شود - كه مي خواهيد از آن اجتناب كنيد. راه مقابله با مسائل احتمالي ساده است. توسعه دهندگان وب سايت خوب را انتخاب كنيد و قبل از شروع طراحي سايت، جزئيات پروژه را با دقت با آنها بررسي كنيد. همانطور كه پروژه طراحي سايت ادامه دارد با آنها صادق و صريح باشيد و با جديتي كه سزاوار آن است، با آنها رفتار كنيد يك عامل مهم براي پايداري وب سايت نحوه ميزباني وب سايت است. امروزه، خدمات ميزباني رايگان زيادي وجود دارد كه اگر قصد داريد تا حد امكان ارزان باشيد، مي توانيد از آنها استفاده كنيد. با اين حال، اگر مي خواهيد از مشكلات سرور جلوگيري كنيد، بهتر است مقداري پول را براي يك سرويس ميزباني هزينه كنيد.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ دى ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۲۹:۰۳ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

اگر وب سايت طراحي مي كنيد، مي دانيد كه مفيد و لذت بخش بودن طرح هاي شما اولويت اصلي شماست. حتي با داشتن بهترين نرم افزار طراحي سايت در دسترس شما، مي تواند براي هركسي كه به تازگي شروع به ايجاد سايت كرده است، كار طاقت فرسايي باشد، بنابراين براي ساده تر كردن آن، فهرست ساده اي از بايدها و نبايدها را ايجاد كرده ام كه در هنگام طراحي سايت بايد به خاطر داشته باشيد. پروژه بعدي طراحي سايت. ابتدا، بايد ها 1. رابط كاربري خود را ثابت نگه داريد يكي از اصول اصلي UX خوب، ثابت نگه داشتن رابط كاربري در كل محصول است. ظاهر و احساس كلي وب سايت شما بايد در تمام صفحات وب سايت شما يكسان باشد. سازگاري پيمايش، طرحهاي رنگي، حروف نوشتاري و سبك نوشتاري ميتواند تأثير مثبتي بر قابليت استفاده و UX داشته باشد. نكته عملي: ابتدا طراحي سايت را قابل استفاده كنيد. ثبات، يك شمشير دو لبه است. اگر وب سايت شما در ابتدا به درستي طراحي نشده است، در ادامه ثابت كردن ساير قسمتهاي آن منجر به طراحي سايت دائمي ضعيف ميشود. بنابراين، ابتدا طراحي سايت را قابل استفاده كنيد، سپس آن را سازگار كنيد. 2. ناوبري با استفاده آسان را طراحي كنيد ناوبري سنگ بناي قابليت استفاده است. اين تكنيك اصلي تعامل در اينترنت است. داشتن ناوبري وب سايت خوب براي اطمينان از اينكه بازديدكنندگان وب سايت مي توانند آنچه را كه به دنبال آن هستند، بيابند بسيار مهم است. نكات كاربردي: براي گزينه هاي ناوبري ضروري، ناوبري در سطح بالا را حفظ كنيد. پيوندهاي ناوبري سطح بالاي خود را به حداكثر هفت انتخاب محدود كنيد - تعداد اشيايي كه يك انسان متوسط مي تواند در حافظه كاري خود نگه دارد 7 ± 2- است و ناوبري فرعي را با طبقه بندي واضح ايجاد كنيد. از برچسب هاي واضح براي گزينه هاي پيمايش استفاده كنيد. از كلمات آشنا براي گزينه هاي منو استفاده كنيد تا به بازديدكنندگان وب سايت كمك كنيد آنها را بهتر درك كنند. مدت زمان لازم براي رسيدن كاربران به مقصد را كاهش دهيد. ناوبري خود را به گونه اي طراحي كنيد كه بازديدكنندگان وب سايت را با كمترين تعداد كليك ممكن به جايي كه مي خواهند برسانند. هنگام طراحي سايت، قانون سه كليك را به خاطر بسپاريد كه مي گويد بينندگان شما هرگز نبايد بيش از سه كليك با چيزي كه به دنبال آن هستند فاصله داشته باشند. گزينه هاي ناوبري را در پاورقي وب سايت خود قرار دهيد. پاورقي مكاني است كه بازديدكنندگان انتظار دارند گزينه هاي پيمايش و اطلاعات تماس را پيدا كنند. 3. رنگ لينك هاي بازديد شده در وب سايت را تغيير دهيد پيوندها نقش حياتي در فرآيند ناوبري دارند. هنگامي كه پيوندهاي بازديد شده تغيير رنگ نمي دهند، كاربران مي توانند ناخواسته به طور مكرر از همان صفحات وب سايت بازديد كنند. دانستن مكانهاي گذشته و حال، تصميم گيري در مورد مكان بعدي را آسان تر ميكند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲ دى ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۴۱:۰۴ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)

آيا آماده ايجاد طرح هاي جذاب و تازه اي هستيد كه نشان دهنده برند شما باشد؟ اصول اساسي طراحي سايت بصري ما را اعمال كنيد و كدنويسي را پشت سر بگذاريد. هر طرحي سايت به دنبال ايجاد حس وحدت در بين عناصر متفاوت است، يا به طور خلاقانه اي اين وحدت را براي تشويق يك اقدام خاص شكسته است. اصولي كه در اينجا توضيح داده شده است به شما در انجام هر دو كمك مي كند. وقتي يك مجموعه ويرايش را راه اندازي مي كنيد يا قلم را روي كاغذ مي گذاريد، هر طرح بصري كه استفاده مي كنيد وحدتي را در بين عناصر متفاوت ايجاد مي كند يا به طور خلاقانه اي اين وحدت را براي تشويق يك عمل به هم مي زند. در حالي كه طراحي سايت بصري يك شكل هنري است، قوانين رياضيات نيز بر آن نظارت دارد. شما به عنوان يك طراح سايت با يك بوم خالي استعاري شروع نمي كنيد: چند دستورالعمل ساده اما قدرتمند براي ايجاد – و برهم زدن – طرح هاي يكپارچه وجود دارد. طراحان سايت بايد در جايي كه اعتبار لازم است به شما اعتبار دهند: شما بايد از روانشناسان گشتالت به خاطر اصول حاكم بر طراحي سايت بصري كه هر روز استفاده مي كنيد تشكر كنيد. اصول طراحي سايت چيست؟ شما احتمالاً اصول طراحي سايت را در كلاس هنر كلاس ابتدايي ياد گرفته ايد. هنگام مشاهده يك نقاشي، مجسمه، جزوه يا ايميل، احتمالاً واكنش عاطفي و فوري نسبت به آن داريد. شما به طور غريزي مي دانيد كه آيا آن را دوست داريد يا نه. با اين حال، كساني كه در زمينه طراحي سايت آموزش نديده اند ممكن است نتوانند علت را به صورت شفاهي بيان كنند. اصول طراحي سايت بصري به ما كمك مي كند تركيب هاي بصري را درك كنيم. اصول اوليه طراحي سايت عبارتند از: فضا: در طراحي سايت، اين اغلب به عنوان "فضاي سفيد" يا منطقه بين عناصر شناخته مي شود. سلسله مراتب: اهميت برخي از عناصر نسبت به برخي ديگر. كنتراست: چگونه عناصر مختلف مي توانند تركيب منسجم تري ايجاد كنند. مقياس/نسبت: رابطه بين اندازه عناصر. در حالي كه اين اصول در كنار هنرهاي بصري توسعه يافته اند، طراحان سايت اصول طراحي سايت را كه از اين ايده هاي اصلي ساخته مي شوند، اعمال مي كنند. گشتالت يعني چه؟ فرهنگ لغت كمبريج گشتالت را اينگونه تعريف مي كند: ساختار، پيكربندي يا الگوي پديدههاي فيزيكي، بيولوژيكي يا روانشناختي به گونه اي كه يك واحد عملكردي را تشكيل ميدهند كه ويژگيهايي را كه از مجموع اجزاي آن قابل استخراج نيستند، تشكيل ميدهند. اگر فكر ميكنيد، (هي، وب سايت خوب طراحي شده «گشتالت» خواهد بود)، حق با شماست. روانشناسان گشتالت همه نام خانوادگي «گشتالت» را نداشتند. روانشناسان آلماني، مكس ورتهايمر، كورت كوفكا و ولفگانگ كوهلر، چگونگي پردازش تصاوير و الگوهاي پيچيده ذهن انسان را در دنيايي پر هرج و مرج مورد مطالعه قرار دادند. آنها تعجب كردند: «چگونه مردم از اين همه آشفتگي كه مغزشان درك مي كند، به ادراكات معناداري مي رسند؟ از طريق آن تلاش، اين دانشمندان چهار مفهوم اصلي را شناسايي كردند كه توضيح مي دهد انسان چگونه داده هاي بصري را تفسير مي كند. درك اينكه چگونه كاربران در دستگاه هاي تلفن همراه و دسكتاپ هر پيكسل را در وب سايت شما تفسير مي كنند، شما را به يك طراح سايت واضح تر و شهودي تر تبديل مي كند. به طور كلي، اصول گشتالت به اين ايده بستگي دارد كه مغز اطلاعات را قبل از رفتن به بخش هاي كوچكتر به عنوان يك كل پردازش مي كند. چهار اصل اساسي طراحي سايت به 13 قانون خاص در مورد تجربيات بصري گسترش مي يابد كه بايد هنگام طراحي سايت پيشرفته بعدي خود در نظر بگيريد. قبل از اينكه وارد دنياي هر اصل گشتالت شويد، بر اين اصول طراحي سايت بصري مسلط شويد. اصل ظهور بر اساس ايده اصلي دايره فكري گشتالت، اصل ظهور بيان ميكند كه بينندگان سعي ميكنند قبل از شناسايي بخشهاي يك تصوير، كل تصوير را درك كنند. بنابراين، وقتي مغز شما در حال هضم يك تصوير و تلاش براي درك آن است، ابتدا طرح كلي را بررسي مي كند. سپس، طرح كلي را با فرم هاي ديگر از حافظه شما مقايسه مي كند و سعي مي كند مطابقت پيدا كند. هنگامي كه يك مسابقه پيدا شد، مغز شما به سمت هر جزء حركت مي كند. وقتي مغز شما نمي تواند مطابقت پيدا كند، سعي مي كند اجزاي آن را بررسي كند تا كل تصوير را درك كند. اگر شبح فردي مبهم را ببينيد كه در شب راه ميرود، مغز شما فوراً از روي شكل بدن و اندامهاي مختلف متوجه ميشود كه اين فرد يك فرد است. براي اينكه بفهميد يك شخص است، نيازي به ديدن دستها، چشمها يا پاها نداريد، اما اين جزئيات بصري به شما كمك ميكند تا تشخيص دهيد كه آن شخص كيست. ظهور براي طراحي سايت به چه معناست؟ احتمالاً اين عبارت تلخ اما واقعي را شنيده ايد: "ساده نگه دار، احمقانه!" در بسياري از زمينه ها؛ متأسفانه، اين مورد براي وب سايت شماست. هنگام طراحي سايت، اصل ظهور نشان مي دهد كه بايد به الگوهاي آشنا و به راحتي قابل تشخيص پايبند باشيد. ما مي دانيم كه مي خواهيد مهر امضاي خود را روي طرح بعدي خود بگذاريد و مدير خود را با ارائه واقعاً خارج از جعبه تحت تأثير قرار دهيد. اما، براي كاربران شما، بهتر است به سبك هايي كه قبلا ديده اند پايبند بمانند. جعبههايي كه به وضوح مشخص شده و برچسبگذاري شدهاند با دكمه «ارسال» بهعنوان فرمي سريعتر از يك برداشت «خلاقانهتر» شناسايي ميشوند كه بازديدكنندگان وب سايت را وادار ميكند ژيمناستيك ذهني انجام دهند تا بفهمند به چه چيزي نگاه ميكنند. صبر كن! قانون ظهور به اين معني نيست كه شما بايد از طراحي سايت خلاقانه دست برداريد. ظهور نشاندهنده سلسله مراتبي از تفسير بصري است: بينندگان از كل شروع ميكنند و سپس بر اجزا تمركز ميكنند. از استعداد بصري و دانش چشمگير خود در مورد روندهاي فعلي طراحي سايت براي خلاقيت در عناصر فرم فردي استفاده كنيد، تا زماني كه كل تصوير به عنوان يك فرم قابل تشخيص باشد. Emergence يك استدلال قانع كننده براي مينيماليسم ارائه مي دهد: تشخيص شكل ساده تر از شكل پيچيده آسان تر است. بنابراين، همانطور كه يك مربي مزاحم يك بار گفت: "ساده باشيد!" ما شما را احمق خطاب نمي كنيم. اصل شيء سازي اصل شيء سازي بيان مي كند كه مغز شما شكاف هاي اطلاعات بصري را براي شناسايي اشيا پر مي كند. براي اينكه بفهميد چيست، لازم نيست همه چيز را ببينيد - اگر طرحي فقط شامل بيني، يك چشم و طرح كلي يك فك باشد، مي توانيد استنباط كنيد كه به صورت نگاه مي كنيد. به دليل اصل شيء سازي و نحوه اجراي آن در ذهن شما، در تشخيص علامت توقف حتي زماني كه به دو نيم شده مشكلي نداريد: reification براي طراحي سايت به چه معناست؟ Reification به اين معني است كه شما مجبور نيستيد تمام يك شي را درج كنيد تا بينندگان آن را تشخيص دهند. مي توانيد از اين اصل براي صرفه جويي در فضا در طرح بندي استفاده كنيد، محتواي اسلايد بعدي را در چرخ فلك پيشنهاد دهيد، يا صفحه "به زودي" خود را واضح تر و جذاب تر كنيد. Reification همان چيزي است كه طراحي هاي مينيمال لوگو را از نظر زيبايي شناختي دلپذير مي كند. انسانها هميشه در تلاش هستند تا معنا و نظم را به هرج و مرج بيمعنا بياورند، و چشمان ما اين كار را از طريق واقعيسازي انجام ميدهند: پر كردن دادههاي از دست رفته براي درك چيزي كه ميبينيم. بياييد به يك روش مشخص براي عملي كردن reification در يك وب سايت نگاه كنيم. تصوير سمت چپ تصوير "قبل" است - به سمت راست نگاه كنيد تا تنظيماتي را ببينيد كه از اصل شيد سازي براي ايجاد يك چيدمان به ياد ماندني تر (و كمتر به هم ريخته تر) استفاده مي كنند.
ادامه مطلب:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱ دى ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۳۴:۱۰ توسط:بهار موضوع:
نظرات (0)